Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: اعداد و رقم‌هایی که در حوزه اعتبارات استان قرار می‌گیرد هر سال نسبت به نیاز استان کمتر می‌شود. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان برگزار شد با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: حوزه ظرفیت‌های بودجه‌ای استان را باید شناسایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد اعداد و رقم‌هایی که در حوزه اعتبارات استان قرار می‌گیرد هر سال نسبت به نیاز استان کمتر می‌شود گفت: از طرفی ظرفیت‌هایی برای جذب بودجه دیده شده که امکان جذب آن برای مدیران مقداری سخت شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: تولید نقدینگی در اقتصاد ایران به روزانه 1200 میلیارد تومان رسید / مشاهده اعداد عجیب و غریبی در بورسعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: جبران خسارات ویروس کرونا در کشور باید تسریع شودعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: حفظ وضعیت موجود اقتصاد و اشتغال کشور در اولویت استعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: تصمیمات اقتصادی دولت متناسب با محدودیت‌های شیوع کرونا اتخاذ شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه مدیران ما با بخش زیادی از احکام غیربودجه‌ای استان آشنا نیستند و اطلاعات کافی ندارند تصریح کرد: ظرفیت‌های غیربودجه‌ای را باید مدیران بشناسند و از آنها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تبیین احکام غیربودجه‌ای باید توسط سازمان برنامه و بودجه به مدیران انجام شده و به مدیران آموزش داده شود افزود: گزارش جذب احکام غیربودجه‌ای سال گذشته در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان ارائه شود.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه نگاه دیوان محاسبات استان نگاه تعاملی و مشاوره‌ای به مدیران است که باید از این ظرفیت هم استفاده شود گفت: پیشنهاد داریم بخشی از آسیب‌شناسی شورای برنامه‌ریزی استان گزارش تفریق بودجه استان در سال گذشته باشد که بسیار کمک می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه بودجه‌ای که در کشور مصوب و ابلاغ می‌شود معادل یک سوم بودجه شرکت‌های دولتی و بانک‌ها است افزود: تاکنون در استان اطلاعی از برش استانی این بودجه نداریم و نمی‌دانیم که چه مقدار از این بودجه به استان آمده است.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجلس ویروس کرونا کمیسیون اقتصادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس ویروس کرونا کمیسیون اقتصادی مجلس استان کرمان ویروس کرونا کمیسیون اقتصادی کمیسیون اقتصادی مجلس بودجه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح اظهار کرد: جدول پیوست یک مربوط به پروژه‌هایی است که در ماده ۲۳ آمده بود، پروژه‌هایی در ۲ سال گذشته حذف شده بود که ما در این پیوست آوردیم.

وی ادامه داد: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است یعنی هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است، ما بودجه عمرانی را افزایش داده و هیچ بودجه عمرانی کم نشده است به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟