Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:27:39 GMT

پذیرش پژوهشگر و کارشناس علمی در موسسه آموزش عالی امام رضا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۶۲۹۰

پذیرش پژوهشگر و کارشناس علمی در موسسه آموزش عالی امام رضا

حجت الاسلام حیدر همتی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز پذیرش کارشناس علمی در این موسسه حوزوی خبر داد و گفت: موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تحت اشراف آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه تهران از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط، پژوهشگر و کارشناس علمی می‌پذیرد.

وی افزود: پذیرش متقاضیان در پنج رشته فقه السیاسه، فقه القضا، فقه التربیه، فقه المالکیه الفکریه و فقه التکنولوجیا الحیویه صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام همتی درباره شرایط متقاضیان ابراز کرد: برخورداری از سوابق فقهی و پژوهش‌های مرتبط، توان مدیریت گروه عملی، سوابق پژوهشی در رشته درخواستی و داشتن فراغت کافی از شرایط پذیرش متقاضیان در موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) به شمار می‌رود.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در خصوص نحوه ثبت‌نام، اظهار داشت: متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را در پیام‌رسان ایتا به شمار ۰۹۳۸۱۵۰۴۲۷۷ و یا به آدرس اینترنتی www.emamreza-ac.com ارسال کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۱۳۱۸۶۱ تماس بگیرند.

کد خبر 4920695 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: طلاب ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه تهران دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران سازمان سنجش دانشگاه پیام نور منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی موسسه آموزش عالی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس دانشگاه تهران گفت: نهاد‌های بین‌المللی سابقه بیش از ۱۷ قرن نهاد دانشگاه در ایران را ثبت کرده‌اند و یونسکو در سال ۲۰۱۷ دانشگاه جندی‌شاپور را به‌عنوان قدیمی‌ترین نهاد علم در دنیا معرفی کرد و اکنون این قدمت به ۱۷۵۷ سال رسیده است.
دکتر سید محمد مقیمی در گردهمایی معاونان اداری و مالی دانشکده‌ها و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه تهران یادآوری کرد: با مطالعه سنت دانشگاهی در ایران زمین، به نوعی سابقه جندی شاپور، نظامیه‌ها، ربع رشیدی، دارالحکمه‌ها و دارالفنون به دانشگاه تهران پیوند می‌خورد؛ اسناد پشتیبان قوی برای انضمام این سوابق ارزشمند به یکدیگر موجود است و باور داریم دانشگاه تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی ایران میراث‌دار این قدمت و پیشینه است.
وی با اشاره به ارائه پیشنهاد دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی جهت تدوین نظام‌نامه‌ای برای دانشگاه تمدن‌ساز، گفت: در مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳، مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد.
استاد دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران به تلاش برای ضمیمه شدن تجربه پرافتخار نهاد‌های علم در ایران به قدمت دانشگاه تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی ایران تأکید کرد و اظهار داشت: دانشگاه تهران ریشه در تاریخ تمدن ما دارد؛ تاریخی که قدمت دانشگاه جندی شاپور به‌عنوان مبدأ آموزش عالی جهان را برابر ۱۷۵۷ سال تأیید می‌کند و یونسکو نیز این قدمت را تصویب کرده و دانشگاه تهران میراث‌دار این قدمت ۱۷۵۷ ساله است.
رئیس دانشگاه تهران در ادامه گفت: هشتم خرداد ماه در مراسم نود سالگی دانشگاه تهران، به دنبال تبیین نقش تمدن‌سازی دانشگاه تمدن‌ساز در دستیابی به تمدن نوین اسلامی ایرانی هستیم که در این راستا بیش از ۱۳۰۰ ایده و پیشنهاد از سوی دانشگاهیان و مردم در سامانه نظام پیشنهاد‌های دانشگاه ثبت شده است و طی یک هفته آینده ۹۰ ایده برتر معرفی و در طول سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شوند.
مقیمی افزود: سکه نقره ویژه این بزرگداشت از سوی بانک مرکزی در حال ضرب است و قرار است در یکی از چک‌پول‌ها نیز نماد سردر دانشگاه تهران درج شود.
وی همچنین از برگزاری اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری از دوم تا چهارم خرداد ماه در دانشگاه تهران خبر داد و اظهار داشت: این اجلاس در سالن اجلاس جدید دانشگاه تهران که به مناسبت یکهزار و هفتصد و پنجاه و هفتمین سال پایه‌گذاری سنت دانشگاهی در جهان با ظرفیت ۲۳۰ نفر احداث شده است، برگزار خواهد شد و اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها اولین برنامه‌ای است که در این سالن باشکوه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پرورش یک تکلیف ملی است
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»