Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@22:52:16 GMT

مهلت ٢٠ روزه برای تعیین روش مدیریت سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۶۳۱۳

مهلت ٢٠ روزه برای تعیین روش مدیریت سهام عدالت

«علیرضا صالح» امروز (شنبه) در نشست خبری ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ابلاغیه رهبر معظم انقلاب، سهام عدالت از نهم اردیبهشت آزاد و از دهم اردیبهشت به مشمولان این سهام فرصت داده شد تا از طریق مراجعه به سامانه سهام عدالت روش مدیریت سهام خود را به دو روش مستقیم و غیرمستقیم تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به مدت یک ماه به مشمولان فرصت داده شد تا نحوه مدیریت خود را انتخاب کنند که براساس مدت تعیین شده سهامداران تا هشتم خرداد این فرصت باقی است.

صالح افزود: در صورتی که سهامداران روش مستقیم را انتخاب نکنند سیستم به صورت اتوماتیک روش غیرمستقیم را برای این افراد انتخاب خواهد کرد.

صالح اظهار داشت: مشمولان سهام عدالت باید بدانند که فقط ٢٠ روز تا تعیین نحوه مدیریت سهام عدالت باقی مانده است و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

به گفته وی، ساعت ۲۴روز هشتم خرداد ۱۳۹۹، آخرین مهلت اعلام نحوه مدیریت سهام عدالت است.

صالح با بیان اینکه برخی از افراد دارای سهام عدالت ٤٩٢ هزار تومانی و برخی دیگر از سهام ٥٣٢ هزار تومانی برخوردارند، گفت:در یک مقطع زمانی ٤٠ هزار تومان سود بین مشمولان توزیع شد، عده ای این سود ٤٠ هزار تومان را دریافت نکردند که به رقم ٤٩٢ هزار تومان اضافه شد ودر مجموع ارزش سهام آنها به رقم ٥٣٢ هزار تومان رسید.

وی خاطرنشان کرد: برخی از افراد دارای سهام عدالت بیش از یک میلیون تومان هستند که از طریق سهم الارث به سهام آنها اضافه شده و عده ای هم ممکن است دارای سهام عدالت کمتر از ٤٩٢ هزار تومان باشند که این افراد جزو مشمولین سهام عدالت در سال ٨٥ نبودند و از طریق سهم الارث رقمی از سهام عدالت فرد متوفی به آنها اختصاص یافته است.

صالح با بیان اینکه از سال ٩٥ تا ٩٧ در سه مرحله سود پرداخت کردیم، افزود: به ازای سهام عدالت یک میلیون تومانی در سال ٩٦ سود سال ٩٥ را به مبلغ ١٥٠ هزار تومان پرداخت کردیم.

رییس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: در سال ٩٧ سود سال ٩٧ به مبلغ ١٧٥ هزار تومان و در سال ٩٨ سود سال ٩٧ به رقم ٢٠٥ هزار تومان واریز شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آزادسازی سهام عدالت سهام عدالت پارسی خبر سازمان خصوصی سازی مدیریت سهام سهام عدالت هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه