Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون اول رییس جمهور خواستار رسیدگی فوری به وضعیت آسیب‌دیدگان حادثه دلخراش تصادف اتوبوس در محور درح ـ سربیشه و بررسی‌ علل دقیق وقوع این سانحه ناگوار شد و از مسئولان خواست با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست اتفاقات تلخ جلوگیری کنند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی، حادثه دلخراش تصادف اتوبوس در محور درح ـ سربیشه استان خراسان جنوبی که منجر به جان باختن ۱۳ نفر و مصدومیت ۸ نفر دیگر از هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دلخراش تصادف اتوبوس در محور درح – سربیشه استان خراسان جنوبی که منجر به جان باختن 13 نفر و مصدومیت 8 نفر دیگر از هموطنان عزیز شد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به مردم نجیب و صبور استان خراسان جنوبی و شهرستان سربیشه به ویژه خانواده های داغدیده آنها تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

از مسئولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم خراسان جنوبی می‌خواهم تا ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب‌دیدگان و بررسی‌ علل دقیق وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسانند و با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست اتفاقات تلخ جلوگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حادثه معاون رییس جمهور معاون اول رییس خراسان جنوبی محور درح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی، «دانیل نوبوآ» رییس‌جمهور اکوادور با انتشار پیامی تصاویری اعلام کرد که به علت آنچه «درگیری مسلحانه داخلی» نامید، در پنج استان ساحلی این کشور اعلام وضعیت اضطراری شده است.

روز یکشنبه در پی وقوع حمله مسلحانه در شهر «گوایاکیل» واقع در جنوب غربی اکوادور، دست کم هفت نفر کشته شدند. رسانه‌های محلی در حالی به نقل از پلیس اکوادور این خبر را اعلام کرده‌اند که چندی پیش شهروندان این کشور با شرکت گسترده در همه‌پرسی درباره اعمال تدابیر سختگیرانه و سرکوب دارودسته‌های تبهکاری، با اکثریت قاطع به این اقدام رای دادند.

افراد مسلح نقاب‌دار که قاچاقچیان زندانی برخی از آنها را اجیر کرده بودند، در ماه ژانویه به یک شبکه تلویزیونی که در حال پخش زنده بود، یورش بردند. پس از این حادثه، دنیل دوبوآ، رییس جمهور ۳۶ ساله اکوادور در این کشور وضعیت «جنگ مسلحانه داخلی» اعلام کرد و حدود ۲۰ باند تبهکار را در فهرست «تروریستی» قرار داد.

کد خبر 6093820

دیگر خبرها

  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت