Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:15:18 GMT

هجوم ملخ‌های صحرایی به روستاهای شهرستان جاسک

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۶۴۰۴

هجوم ملخ‌های صحرایی به روستاهای شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر افزود: از روز گذشته (۱۹ اردیبهشت ماه) ملخ‌های صحرایی از سمت استان سیستان و بلوچستان و دریای عمان به روستاهای بخش مرکزی و لیردف شهرستان جاسک هجوم آورده‌اند.

وی اظهار کرد: دستجات گسترده ملخ‌های صحرایی وارد روستاهای هیمن و سدیج در بخش لیردف و گروک و نگر، آغوشک، بهمدی، جاسک کهنه و گتان در بخش مرکزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان جاسک با بیان اینکه ریزش دسته جات ملخ‌ها بسیار گسترده است، تصریح کرد: مبارزه با این آفت در جریان است، اما امکانات شهرستان جاسک برای مقابله با این ملخ‌ها کافی نیست و به کمک‌های استانی و کشوری نیاز داریم.

رادمهر اضافه کرد: هجوم گسترده ملخ‌ها ممکن است که امینت غذایی استان را به خطر بیندازد و برای مقابله با آن نیازمند کمک‌های فوری هستیم.

کد خبر 4920778

منبع: مهر

کلیدواژه: ملخ صحرایی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد ماه مبارك رمضان گرگان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان مواسات بارش باران شهرستان جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان