Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@04:34:17 GMT

ترند‌های اکسسوری ۲۰۲۰ را بیشتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۶۶۷۲

ترند‌های اکسسوری ۲۰۲۰ را بیشتر بشناسید

رویداد۲۴ با پایان هر سال، وقت خداحافظی از ترند‌های مد و فشن آن سال هم فرا می‌رسد. گرچه بعضی چیز‌های کلیدی همیشه مد باقی می‌مانند، اما با شروع یک دهه تازه، اکسسوری‌های جدیدی هم به دنیای مد راه پیدا می‌کنند. این اکسسوری‌ها حتی با تغییر سال هم باقی می‌مانند و به جزء جدایی ناپذیر پوشش ما تبدیل می‌شوند.

در ادامه با ترند‌های اکسسوری ۲۰۲۰ آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱- چکمه‌های درشت


با پایان فصل گرما، خشک و گرم نگه داشتن پا‌ها به امری ضروری تبدیل می‌شود. امسال اگر قصد خرید یک جفت کفش جدید برای فصل سرما را داشتید از چکمه‌های درشت غافل نشوید. این چکمه‌ها که لژی کوتاه و لاستیکی دارند، گزینه‌ی راحت و شیکی برای استفاده با یک پیراهن زنانه یا شلوار جین هستند. اگر هم از طرفداران استایل گرانج هستید، این کفش‌ها می‌توانند فوراً یک استایل گرانج برای شما بسازند. یکی دیگر از ترند‌های سال ۲۰۲۰ هم ترکیب چکمه‌های ساق بلند تا زانو با دامن مینی است.

۲- کیف‌های سطلی


چه چیزی بهتر از داشتن یک کیف که همه وسایل تان را در خود جای دهد؟ کیف‌های سطلی هیچوقت از مد نیفتاده اند، اما امسال قوی‌تر از همیشه به دنیای مد و فشن بازگشته اند. این اکسسوری تا همیشه برایتان کاربرد خواهد داشت. روش‌های زیادی برای استفاده از این کیف‌ها در پوشش خود وجود دارد و شما می‌توانید دهه‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

۳- صندل‌های لاانگشتی نوک مربعی


ترند‌های دنیای مد و فشن همیشه در حال تغییر هستند، اما چیزی که همیشه مد باقی می‌ماند یک جفت صندل شیک است. صندل‌های لاانگشتی نوک مربعی دوباره بسیار مد شده اند. فرم ِ بندی این صندل‌ها پا‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهند و ظاهر منحصر به فردی به هر استایلی می‌دهند.

۴- گردنبند‌های زنجیر درشت


هر استایلی در هر فصلی از سال، بدون زیورآلات چیزی کم خواهد داشت. سال ۲۰۲۰ هم، که گردنبند‌های زنجیر درشت راه خود را به صف اول آن باز کرده، از این قاعده مستثنی نیست. از طرح‌های اورسایز و درشت گرفته تا مدل‌های ظریف، اما کماکان چشمگیر، ست کردن این اکسسوری‌ها با پوشش خود کار ساده‌ای است. این گردنبند‌ها را می‌توانید به همراه یک کت بلیزر، بلوز یقه اسکی، یا حتی یک پلیور استفاده کنید؛ شما هیچ محدودیتی در استفاده از آن‌ها ندارید. گردنبند‌های درشت را می‌توانید هم به تنهایی و هم با یک اکسسوری دیگر با رنگی مشابه بیندازید.

۵- کلاچ‌های شل


کلاچ‌های شل جدیدترین ترند کیف هستند. این کیف‌ها که ابتدا توسط برند ایتالیایی بوتگا ونتا طراحی شدند، یک اکسسوری اورسایز و مجلل هستند که برای هر موقعیتی مناسبند. این کیف‌های دستی زیبا، که حمل آن‌ها راحت است و فضای زیادی در خود دارند، شبیه به یک بالش هستند و گزینه‌ای رؤیایی برای هر شخص اهل مدی محسوب می‌شوند. این کیف‌ها گرچه با استایل غیر رسمی عالی هستند، اما از آن‌ها در یک پوشش رسمی هم می‌توان به راحتی استفاده کرد. مد و فشن اساساً درباره‌ی شکستن قوانین و چارچوب‌ها است، پس چرا این کار را با این کیف‌های فوق العاده نکنیم؟

۶- کمربند‌های پهن


کمربند‌های پهن بلافاصله فرم ساعت شنی به اندام شما می‌دهند و استایل شما را تکمیل می‌کنند. از این اکسسوری چندکاره می‌توانید به همراه یک پیراهن، دامن یا شلوار استفاده کنید؛ دست شما برای استفاده از آن کاملاً باز است و هیچ محدودیتی ندارید. برای داشتن یک استایل مونوکروم یا همان تک رنگ، کمربندی انتخاب کنید که همرنگ لباس هایتان باشد. این اکسسوری هرگز از مد نمی‌افتد، پس مطمئن باشید که می‌توانید همیشه از آن استفاده کنید.
بیشتر بخوانید: قوانین طلایی که هر فرد شیک‌پوشی باید بداند ۷- تل‌های حجمی


این تل‌ها شاید جدید نباشند، اما برند پرادا باعث شده امسال بار دیگر به دنیای مد بازگردند. تل‌های حجمی می‌توانند ساده یا تزئین شده باشند. روش‌های بسیار زیادی برای استفاده از این اکسسوری در استایل تان وجود دارد، پس خلاقیت خود را به کار گیرید و لذتش را ببرید!

۸- گوشواره‌های حلقه‌ای


گوشواره‌های حلقه‌ای امسال بار دیگر مد شده اند و به طور قطع یکی از ترند‌های بزرگ سال ۲۰۲۰ خواهند بود. این گوشواره‌ها روش خوبی برای مهیج کردن یک استایل ساده هستند. گوشواره‌های حلقه‌ای می‌توانند ساده یا پرزرق و برق و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی باشند. برای استفاده از این گوشواره‌ها بهتر است موهایتان را پشت گوش ها، به صورت دم اسبی یا گوجه ببندید تا اکسسوری زیبای شما به خوبی دیده شود.

۹- عینک آفتابی‌های فریم رنگی


با گرم‌تر شدن هوا، باید عینک آفتابی را هم جزئی از استایل خود قرار دهید. امسال عینک‌های آفتابی فریم رنگی مد شده اند و این اکسسوری می‌تواند ظاهر مهیجی به استایل شما دهد. مانند دیگر ترند‌های امسال، این عینک‌های آفتابی هم هرگز از مد نمی‌افتند و همیشه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

۱۰- کلاه‌های سطلی


با ترند زیبای کلاه‌های سطلی، شیک و به روز از خود در برابر آفتاب محافظت کنید. کلاه‌های سطلی با آنکه سال‌ها است به دنیای مد در رفت و آمد هستند، اما فرم اصلی آن‌ها تغییری نکرده. این کلاه‌ها لبه‌ی کوتاه و پایین آمده‌ای دارند که درست تا بالای چشم‌ها می‌رسد. این کلاه‌ها که جزء اکسسوری‌های فصل تابستان هستند را می‌توانید در رنگ‌های مختلف و با هر لباسی استفاده کنید. از کلاه‌هایی که رنگ‌های شاد دارند یا طرح دار هستند هم غافل نشوید.

۱۱- کیف‌های آویز کوچک


چرا فقط یک کیف وقتی می‌توانید دو تایش را داشته باشید؟ یکی از ترند‌های پرطرفدار امسال کیف‌های کوچکی هستند که از کیف اصلی آویزان می‌شوند. این کیف‌های کوچک فضای بیشتری هم در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانید در آن‌ها هر چیزی، از هندزفری گرفته تا رژ لب و پول خردهایتان را بگذارید. این اکسسوری برای هر موقعیتی مناسب است و استایل شما را تکمیل می‌کند.

۱۲- کیف‌های چند رنگ



با یکی از این کیف‌های چند رنگ که از ترند‌های سال ۲۰۲۰ هستند می‌توانید به هر استایلی رنگ و هیجان بخشید. برخلاف سال‌های گذشته، مدل‌های جدید بیشتر از دو رنگ در خود دارند. این کیف‌ها یک پوشش ساده را فوراً به استایلی حیرت انگیز تبدیل می‌کنند. با این اکسسوری زیبا گویی همیشه یک اثر هنری مدرن به همراه دارید.   منبع: روزیاتو لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مد فشن برای استفاده استفاده کنید دنیای مد گردنبند ها گوشواره ها اکسسوری ها کیف ها سال ۲۰۲۰ مد و فشن کلاه ها چکمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟

نمایندگان در جلسه علنی (یکشنبه ۲۸ آبان سال گذشته) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه قانون برنامه هفتم توسعه، با بند الحاقی ماده ۲۹ این لایحه با ۱۲۷ رأی موافق، ۷۸ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۴ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

به گزارش «زی‌سان»، براساس بند الحاقی ماده ۲۹ لایحه یادشده؛ به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی و تقویت توان صندوق‌ها در انجام تکالیف محوله:

۱- بیمه پردازانی که ۲۸ تا ۳۰ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنها برای بازنشستگی اضافه نمی‌گردد.

۲- بیمه پردازانی که ۲۵ تا ۲۸ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی دو ماه اضافه می‌گردد.

۳- بیمه پردازانی که ۲۰ تا ۲۵ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی سه ماه اضافه می‌گردد.

۴- بیمه پردازانی که مطابق قوانین ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی چهارماه اضافه می‌گردد.

۵- بیمه پردازانی که مطابق قوانین تا ۱۰ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی پنج ماه اضافه می‌گردد.

تبصره ۱ – اجرای تمام یا بخشی از احکام فوق الذکر مشروط بر آن است که سن بیمه شده در زمان بازنشستگی برای مردان از ۶۲ سال و برای زنان از ۵۵ سال بیشتر نباشد.

تبصره ۲ – اصلاحات فوق در قوانین صندوق‌های بازنشستگی به استثنای صندوق‌هایی که حداقل سن بازنشستگی بیمه شدگان آنها از ارقام مذکور در تبصره (۱) بیشتر است به صورت دائمی اعمال می‌گردد.

تبصره ۳ – ایثارگران و مشمولان قوانین سخت و زیان آور مشمول قوانین خاص خود هستند.

تبصره ۴ – اشخاص موضوع این حکم با رضایت خود و موافقت دستگاه‌های ذی ربط میتوانند بدون نیاز زمان‌های مذکور در بند‌های (۲) الی (۵) تا سقف سن موضوع تبصره (۱) حسب مورد به خدمت ادامه دهند. خدمت مازاد بر اساس قوانین و مقررات مربوطه امکان پذیر است.

تبصره ۵ – چنانچه دستگاه‌ها به خدمات برخی از کارکنان نیاز نداشته باشند حسب مورد میتوانند بدون لحاظ زمان‌های مذکور با پیشنهاد بالاترین مقام دستگاه و موافقت معاون اول رئیس جمهور بر اساس قوانین مربوط نسبت به صدور احکام بازنشستگی آنان اقدام کنند.

تبصره ۶ – افرادی که تقاضای خود مایل به بازنشستگی زودتر از موعد فوق الذکر باشند، بازنشستگی آنها مطابق قوانین مربوطه و بدون رعایت بند‌های (۱) تا (۵) بلامانع است و حقوق بازنشستگی آنان مطابق احکام این سند برقرار خواهد شد.

همچنین با نظر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، بند (خ) ماده ۲۹ لایحه برنامه هفتم توسعه مغایر با اصل ۸۵ قانون اساسی تشخیص داده شد و حذف گردید.

براساس بند (خ) حذف شده ماده ۲۹ لایحه مذکور؛ به منظور ایجاد نظام تأمین اجتماعی پایدار و تضمین حقوق بیمه شدگان جدید از ابتدای اجرای برنامه، نظام تأمین اجتماعی بیمه شدگان جدیدالورود بر اساس اصول ذیل توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان و دستگاه‌های ذیربط تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

تعیین شرط سن ۶۵ سال برای مرد و ۶۰ سال برای زن و سابقه بازنشستگی ۳۵ سال برای مرد و ۳۰ سال برای زن؛ مستخدمین موجود با رضایت کتبی خود نیز می‌توانند مشمول حکم این جزء قرار گیرند.

صدور احکام سال ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری با اعمال ضریب ۲۰ درصد افزایش

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش ۲۰ درصدی سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق پس از تصویب‌نامه هیات وزیران خبر داد.

رضا فیضی نژاد افزود: در اجرای تصویب نامه شماره ۳۰۳۴ در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ هیات وزیران، برای یک میلیون و ۷۳۵ هزار نفر بازنشسته و موظفان تحت پوشش این صندوق، احکام حقوق با ضریب ۲۰ درصد صادر شده است.

مطابق بند الحاقی ۱ ماده (۲۹) قانون برنامه هفتم توسعه: «به منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیز متناسب سازی حقوق بازنشستگان با ۰درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغلان مشابه و همطراز، دولت مکلف است تا پایان سال سوم برنامه اقدام لازم را به عمل آورد.

از اجرای ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه چه خبر؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم اجرای بند «یک» الحاقی ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه توسط صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: لازمه اجرای متناسب سازی، به‌خصوص ماده ۲۹ قانون برنامه، «تهیه آیین نامه و تعیین ساز و کار اجرایی آن توسط سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه» و ابلاغ آن به صندوق بازنشستگی کشوری است.

معاون صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: تهیه و تدوین پیش‌نویس آیین‌نامه مربوط به اجرای متناسب‌سازی در برنامه هفتم توسعه، با محوریت سازمان اداری استخدامی و مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط در مرحله ویرایش نهایی است.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان ، تامین اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟