Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@00:07:09 GMT

آخرین جزئیات از انفجار در خیابان کمیل

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۶۷۳۱

آخرین جزئیات از انفجار یک واحد مسکونی در خیابان کمیل تشریح شد.

به گزارش میزان، طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت ساعت سه و سی دقیقه بامداد، انفجاری در طبقه چهارم یک باب واحد مسکونی در خیابان کمیل به وقوع پیوست.

شیشه‌های منزل اطراف تا شعاع ۳۰۰ متری تخریب شده است. همچنین خبر اولیه حکایت از تخریب کامل طبقه چهارم این ساختمان و دو دستگاه خودرو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه شش نفر مصدوم شدند. بیشتر مصدومین مرد هستند که به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمانآتش نشانی دراین باره گفت: ساعت ۲:۴۷ بامداد شنبه وقوع حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان کمیل بعد از تقاطع جیحون اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: اولین گروه از آتش‌نشانان بعد از حدود ۲ دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که انفجاری شدید در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی رخ داده است؛ به طوری که تمامی دیوارهای این واحد تخریب شده و شیشه‌های این ساختمان شکسته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره مصدومین حادثه ادامه داد: مصدومیت دو مرد شدید بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. همچنین هفت نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی گفت: کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی علت این حادثه هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا زلزله زلزله تهران نماز آیات دعای روز پانزدهم رمضان انفجار خیابان کمیل واحد مسکونی ویروس کرونا زلزله زلزله تهران نماز آیات دعای روز پانزدهم رمضان خیابان کمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور باقری اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه شامگاه جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آب‌گرفتگی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند.

باقری گفت: با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز خبر داد: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز پایان یافت.

کد خبر 6096390

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان