Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن شهروندان، گفت: برای اینکه مردم نیازمند دریافت خدمات متعددی در سطح شهر هستند و ضروری است که از خانه خارج نشوند، در فاز اول تعدادی فروشگاه منتخب را معرفی کردیم تا از این طریق خدمات غیرحضوری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فاوای شهرداری تهران تصریح کرد: این خدمات شامل فروش ارزاق ضروری مردم، اقلام فرهنگی و آموزشی و خدمات منزل و لوازم الکتریکی است.

او با تاکید بر اینکه این اقدام با نگاه حمایت از تولید داخلی است، اظهار کرد: کار دسته‌بندی خدمات ادامه دارد تا خدمات با تنوع بیشتری ارائه شود.

فرجود در خصوص امکان خرید مجازی از میادین میوه و تره‌بار گفت: این امکان هنوز تکمیل نشده است ولی به‌زودی شهروندان خواهند توانست به صورت مجازی از میادین میوه و تره بار خریداری کنند و اقلام خریده شده به درب منزل‌شان ارسال شود.

کد خبر 509683 برچسب‌ها سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟

هنگام خرید شکلات، تنوع و تعدد شکلات‌ها و مصارف مختلف آن‌ها تصمیم گیری را سخت می‌کنند. مطالعه این مطلب شما را برای تصمیم گیری بهتر هنگام خرید شکلات تلخ یا شکلات شیرین راهنمایی می‌کند. با ما همراه باشید.

تنوع شکلات‌ها

شکلات خوراکی خوشمزه و پرطرفداری که با درصد کاکائوهای مختلف تولید می‌شود و هر درصد، طعم خاص و لذیذ منحصربه‌فردی دارد. علاوه بر درصد، شکلات‌ها اندازه، بسته بندی و طرح‌های متفاوتی دارند و در کشورهای متعدد و تحت لیسانس برندهای جهانی مختلف تولید می‌شوند. موقع تصمیم گیری برای خرید شکلات ابتدا در نظر بگیرید که هدفتان از خرید شکلات چیست؟ در ادامه در مورد انواع مختلف شکلات‌ها و موارد مصرف‌ آن‌ها توضیح خواهیم داد تا راحت‌تر در مورد اینکه خرید شکلات تلخ بهتر است یا شکلات شیرین؟ تصمیم بگیرید.

شکلات تلخ، خوراکی پرخاصیت

شکلات تلخ فواید خیلی زیادی برای سلامتی شما دارد، درصد کاکائو شکلات تلخ هر چقدر بالاتر باشد فواید بیشتری خواهد داشت. برای نمونه در سلامت دهان و دندان و پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی و تقویت سیستم ایمنی بدن شما نقش دارد. اگر شکلات تلخ را در حد تعادل مصرف کنید، از فواید بیشمار آن بهره‌مند می‌شوید. از آنجایی که شکلات تلخ شکر خیلی کمی دارد برای افراد بیشتری از جامعه قابل مصرف می‌باشد؛ برای مثال افرادی که اضافه وزن و یا دیابت دارند هم می‌توانند شکلات تلخ بخورند. با خرید شکلات تلخ شما بدون نگرانی از کالری و افزایش وزن می‌توانید از شکلات لذت ببرید چرا که شکلات تلخ حتی باعث لاغری و کاهش وزن شما می‌شود.

جالب است که مصرف شکلات تلخ در افراد مسن نیز مفید است و از زوال عقل و کندی ذهن آنها جلوگیری می‌کند. شکلات تلخ، یک خوردنی تلخ و مفیدی که گزینه‌ بسیار خوبی برای میان وعده و حتی پذیرایی در مهمانی‌های شما است. شکلات‌های تلخ در اندازه‌های بزرگ و به صورت تابلت و هم در اندازه‌های کوچک تولید می‌شوند و می‌توانید در هر جایی این شکلات‌های پرخاصیت را همراه خود داشته باشید؛ دانشگاه، محل کار، هنگام خرید و…

همچنین، شکلات‌های تلخ هم به صورت ساده و هم به صورت مغزدار و با ترکیب‌های مغزی متفاوت تولید می‌شوند.

شکلات شیرین، محبوب همه سنین

برای بعضی افراد طعم تلخی شکلات مطلوب نیست. اگر شما هم طرفدار طعم‌های شیرین‌تر هستید، گزینه مناسب برای شما خرید شکلات شیرین است. شکلات‌های شیرین درصد کاکائویی پایین تر از 50 درصد دارند و نسبت به شکلات‌های تلخ شکر بیشتری دارند. پس در مصرف و خرید شکلات‌های شیرین در مقایسه با شکلات‌های تلخ باید محتاط تر عمل کنید تا مضرات زیادی به بدنتان نرسد.

اگر برای فرزندان و کودکان خود شکلات می‌خرید ممکن است طعم تلخی شکلات تلخ برایشان خوشایند نباشد، در این مورد نیز بهتر است شکلات شیرین بخرید، شکلات‌های فانتزی شیرین برای کودکان بسیار جذاب هستند. تنوع طرح و بسته بندی شکلات‌های شیرین بسیار زیاد است. علاوه بر طراحی فانتزی که اشاره کردیم، بسته بندی کادویی شکلات‌های شیرین نیز بسیار شیک و جذاب است؛ هدیه‌ای شیک و خوشمزه.

برندهای شکلات‌های تلخ و شیرین

چندین سال است در کل جهان و حتی در کشور خودمان ایران صنعت شکلات سازی، کارخانه‌ها و شرکت‌های مربوط به شکلات فعالیت دارند. موضوع مهم این است که شما براساس فاکتورهای خریدی که در نظر گرفته‌اید در بین تنوع بالا و فضای رقابتی شدید از بین برندهای خارجی و ایرانی بهترین گزینه را انتخاب کنید در ادامه به طور مختصر به برندهای شکلات اشاره می‌کنیم.

برندهای خارجی شکلات

لینت (Lindt) برند شکلات کشور سوئیس

ریتراسپورت (Ritter Sport) برند شکلات کشور آلمان

نستله (Nestlé) برند شکلات کشور سوئیس

کد بری (Cadbury) برند شکلات کشور انگلستان

کیندر (Kinder) از کمپانی فررو ایتالیا

میلکا (Milka) تولید در کشورهای مختلف تحت لیسانس آمریکا

برندهای ایرانی شکلات

شکلات تلخ اوزل

شکلات تلخ آی سودا

شکلات تلخ مگا استار

شکلات تلخ برنوتی

شکلات تلخ سایرو

شکلات‌های فروشگاه بسیط

مجموعه چای و قهوه بسیط از سال 1369 در ارومیه فعالیت خود را آغاز کرده است. علاوه بر چای و قهوه ، امکان خرید کاپوچینو و قهوه سازها و تنقلات همچنین انواع شکلات‌های خارجی و ایرانی از این فروشگاه فراهم است. ساکنین شهر ارومیه و مسافران می‌توانند به صورت حضوری از فروشگاه بسیط خرید کنند. اگر شرایط خرید حضوری را ندارید، بسیط برای راحتی و آرامش شما امکان خرید آنلاین از سایت بسیط کالا و شبکه‌های اجتماعی این مجموعه و حتی ثبت سفارش به صورت تلفنی توسط پشتیبان را فراهم کرده است. در هر کجای ایران باشید خریدهای شما با بهترین روش‌های ارسال و در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرستاده می‌شوند. در شعبه آنلاین فروشگاه بسیط (بسیط کالا) عکس و توضیحات مربوط به انواع شکلات‌ها در دسترس است. می‌توانید با مراجعه به وبسایت بسیط کالا و مشاهده انواع مختلف محصولات و شکلات‌ها با اطلاعات جامع و کامل خرید کنید.

چرا بسیط؟ تنوع بالا

وقتی وارد این فروشگاه می‌شوید تنوع زیادی از محصولات و شکلات‌ها را می‌بینید. شکلات‌هایی تلخ و شیرین و سفید با درصدهای کاکائو و بسته‌بندی‌ها و سایزهای مختلف از بهترین برندهای خارجی و ایرانی موجود هستند و شما دست خالی از فروشگاه بسیط خارج نمی‌شوید.

سابقه زیاد

مجموعه چای و قهوه بسیط در زمینه واردات کالاهای خارجی و عرضه سراسری محصولات ایرانی و خارجی سابقه زیادی دارد و جزء معتبرترین فروشگاه‌های ایران است.

وارد کننده محصولات اصل

برای خرید شکلات‌های خارجی اصل حتما سراغ بسیط بروید. این مجموعه چندین سال است به طور مستقیم و با حداقل واسطه‌ها کالاهای خارجی اصل را وارد می‌کند.

قیمت‌های مقرون به صرفه

واردات انحصاری و مستقیم مجموعه بسیط دلیل قیمت‌های مقرون به صرفه است. قیمت‌هایی مناسب که با وجود نوسانات شدید بازار افزایش زیادی ندارند.

شرایط خرید آسان

امکان خرید حضوری از شعبه مرکزی بسیط در خیابان همافر2 فلکه نه پله و کسری فراهم است. در سطح شهر ارومیه ارسال با پیک و سایر شهرها و استان‌ها ارسال با بهترین روش‌های پستی انجام می‌شود. از وبسایت بسیط کالا و صفحه اینستاگرام این مجموعه نیز می‌توانید ثبت سفارش کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900179

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان