Web Analytics Made Easy - Statcounter

« احمد طهرانی » روز شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان خمین افزود: باید برنامه‌های اوقات فراغت در هر بخش اعم از فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و نظیر آن با محوریت همان اداره مربوطه برگزار شود.
وی، غنی سازی، تنوع بخشی و حرفه آموزی، استعدادیابی و عنایت خاص به فعالیتهای ورزشی را از ضرورتهای برنامه های اوقات فراغت بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فرماندار خمین ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ها تنها نباید پر کردن وقت دانش آموزان باشدبلکه این برنامه‌ها به منظور شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.
طهرانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح کشور گفت: اوقات فراغت تابستان امسال  از شرایط خاصی برخوردار است چراکه بسیاری از مراکز ورزشی ، فرهنگی و آموزشی تعطیل هستند. 
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان  و برخی فعالان اقتصادی و اجتماعی همگی از فضای مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا بهره‌ بردند و این اتفاقات باعث شد تا بازهم حقیقت‌های مثبت فضای مجازی برای ما آشکار شود.
فرماندار خمین افزود: کرونا ظرفیت بالای فضای مجازی را به جامعه معرفی کرد و همین مسئله موجب شد که تجربیات بسیار ارزشمندی در این مورد حاصل شود.
طهرانی با بیان اینکه فضای مجازی تیغ ۲ لبه است، ادامه داد: تجربه خوب ما در فضای مجازی باید پیگیری شود و از این پس بیشتر از این ظرفیت برای آموزش و فعالیتهای سالم فرهنگی، هنری و اجتماعی استفاده شود. 
وی تصریح کرد: تولید و انتشار محتوای فرهنگی سالم در فضای مجازی در پویایی و نشاط جامعه ویژه نوجوانان و جوانان تاثیرگذار است.  
رئیس اداره ورزش و جوانان خمین نیز گفت: سازمانهای مردم نهاد در زمان شیوع کرونا با فعالیت در فضای مجازی توانستند در کنار آموزش، ساعات پر نشاطی را برای نوجوانان و جوانان ایجاد کنند.
« سعید امجدی » افزود: سازمانهای مردم نهاد در برنامه‌ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان ظرفیت خوبی هستند که نیاز به حمایت های مادی و معنوی دارند.
وی تصریح کرد: سازمانهای مردم نهاد خمین با تولید محتوای آموزشی درباره ویروس کرونا ، تولید سه هزار عدد ماسک و تهیه و توزیع بسته های معیشتی سهم خود در مبارزه با ویروس کرونا را به خوبی ادا کردند.  
رئیس اداره ورزش و جوانان خمین با اشاره به راه اندازی هیات اندیشه ورز جوانان در خمین اظهار داشت: این هیات متشکل از جوانان نخبه شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ، هنری و اقتصادی است.
خمین در جنوب استان مرکزی است و بیش از ۲۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان را جوانان تشکیل می دهند.
 

برچسب‌ها استان مرکزی گذران اوقات فراغت خمین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی گذران اوقات فراغت خمین استان مرکزی گذران اوقات فراغت خمین ویروس کرونا اوقات فراغت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت