Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تثبیت همه رؤسای ادارات ورزش وجوانان شهرستان‌ها تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: باید اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان فعالیت خود را کمی جدی‌تر دنبال کند که در غیر این صورت باید فکری به حال آن شود

محسن جهانشیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تغییر رؤسای شهرستانی ادارات ورزش و جوانان اظهار کرد: درصدد هستیم تا ۱۵ خردادماه رؤسای شهرستانی را تثبیت کنیم تا احکام قطعی آنها صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بحش جابجایی رئیس ورزش نهاوند نیز این تغییر نیاز بود زیرا مدیر هر شهرستان باید ساکن همان شهر باشد بیان کرد: آقای سعدی‌نژاد با توجه به سکونت در شهر همدان امکان حضور دائم در نهاوند را نداشت که در نهایت تصمیم به تغییر گرفته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: آقای سعدی‌نژاد یکی از مدیران خوب ورزش نهاوند بود اما امیدواریم آقای درویشی نیز در این سمت موفق باشد و اهداف عالیه وزرات ورزش را با تعامل هیأت‌های ورزشی در شهرستان نهاوند را اجرا کند.

وی با اشاره به وضعیت اداره تازه تأسیس ورزش و جوانان شهرستان همدان گفت: این اداره در چارت سازمانی ما وجود داشت، عملاً چیزی به عنوان اداره همدان نبود و تمام کارهای این شهرستان در دل اداره کل انجام می‌شد.

جهانشیر ادامه داد: هیأت‌های استانی نیز تمام امور شهرستان را خودشان انجام می‌دادند که به عقیده من این ظلم به دیگر شهرستان‌ها بود که ما بعد از ورود به همدان این اداره را راه‌اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه چند کارشناس نیز جدیداً به این اداره اضافه شده و باید هرچه سریعتر کارهای این اداره روی روال بیفتد بیان کرد: یکی از کارهای این اداره پیگیری راه‌اندازی هیأت‌های ورزشی در شهرستان همدان است و اگر اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان فعالیت خود را جدی‌تر دنبال نکند مجبور به اتخاذ تصمیمات دیگر هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تجمیع تمام معاونت‌ها در ساختمان مرکزی این اداره‌کل خبر داد و گفت: به منظور استفاده بهینه از ساختمان‌های دیگر این اداره‌کل، با کمی تغییرات، ساختمان مرکزی این اداره کل را آماده کردیم تا تمام معاونت‌های آن در در یک ساختمان تجمیع شود.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان معاونت جوانان نیز در حال حاضر در حال تجهیز برای خانه جوان شهرستان همدان است.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان ورزش جوانان تحول ورزش و جوانان شهرستان شهرستان همدان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟