Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:40:30 GMT

خدمات بهشت زهرا(س) در کرونا بی‌سابقه بود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۲۶۸

خدمات بهشت زهرا(س) در کرونا بی‌سابقه بود

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بازدید از سازمان بهشت زهرا(س) خدمات این سازمان در بحران کرونا را در مقایسه با جهان بی‌سابقه دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سالروز میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر از مجتمع عروجیان، سالن‌های تطیهرو بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی به شهروندان و مراجعان داغدار به ویژه متوفیان کرونا بازدید و از نزدیک با پرسنل خط مقدم مبارزه با کرونا گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از بازدید با اشاره به ایثارگری پرسنل بهشت زهرا(س) در بحران کرونا اظهار کرد: در بحران کرونا موضوع دفن اموات در اکثر کشورها به یک مشکل بزرگ تبدیل شد و با پیگیری اخبار و گزارش‌های مربوط به مدیریت اجساد در بحران کرونا در سطح جهانی بیش از پیش به اهمیت و حساسیت خدمات رسانی و ایثارگری پرسنل شریف و زحمتکش سازمان بهشت زهرا(س) در مقابله با کرونا پی بردیم و ثابت شد که در این بخش چه حماسه بزرگی اتفاق افتاده است.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: به فضل الهی با همراهی و همدلی مسؤولان در مقابله و مواجهه با بحران کرونا و مدیریت این شرایط به ویژه تعامل شهرداری تهران و بنیاد در سطح بسیار مطلوبی تعریف شد و همکاری خوبی شکل گرفت.

فتاح با تقدیر از زحمات تمامی پرسنل شریف  و ایثارگران سازمان بهشت زهرا(س) افزود: با اطلاعاتی که من دارم سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در بحران کرونا دلسوزانه عمل کرد و با روحیه مضاعف با همدلی و برادری پرسنل زحمتکش این سازمان، بحران کرونا مدیریت شد.

رئیس بنیاد مستضعفان پس از بازدید و گفت‌وگو با پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) با تقدیم گل از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بهشت زهرا پرویز فتاح بنیاد مستضعفان رئیس بنیاد مستضعفان سازمان بهشت زهرا س بحران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها

یاسین کیخا، معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان، درخصوص جزئیات فراخوان‌های منتشرشده از سوی بنیاد برای جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی (خصوصی و دولتی)، طی سه مرحله فراخوان انجام و در هر مرحله تعدادی کد شغل از سوی سازمان‌ها، اعلام شد.

وی ادامه داد: در آخرین فراخوان، حدود ۳ هزار کد شغل، براساس اعلام نیاز سازمان‌ها و ارگان‌ها اعلام شد.

کیخا گفت: سال گذشته، طی یک فراخوان نیمه متمرکز برای بخش خصوصی، حدود ۵۰۰ کد شغل با اعلام نیاز از ۹۰ شرکت خصوصی، اطلاع‌رسانی شد و حدود ۸۰۰ نفر ثبت‌نام کردند.

وی به ارگان‌هایی که بیشترین استقبال برای ورود به آنها در فراخوان‌ها، وجود داشت اشاره کرد و گفت: از میان دستگاه‌های دولتی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بنادر بیشترین آمار جذب نخبگان را داشته است که حدود ۱۴۰ نفر، به این ارگان معرفی شدند.

معاون سرآمدان بنیادملی نخبگان، به چگونگی تعیین کد شغل‌ها در فراخوان‌های استخدامی نخبگان اشاره کرد و ادامه داد: اغلب ارگان‌ها و نهاد‌های مرتبط براساس نیاز سازمانی خود، کد شغل‌هایی را اعلام می‌کنند. 

وی ادامه داد: ابتدا، کد شغل‌ها توسط سازمان‌ها به سازمان اداره استخدامی ارائه می‌شود و سپس این سازمان باید کد‌های اعلام‌شده را تایید کند.

کیخا درخصوص جایگاه‌های شغلی که در فراخوان‌ها برای نخبگان درنظر گرفته می‌شود، گفت: جایگاه‌های شغلی، اغلب نخبگانی است و براساس تخصص نخبگان درنظر گرفته می‌شود، اما ممکن است در یک سازمان، نخبه به‌عنوان کارشناس اداری هم استخدام شود.

وی به «سامانه دانا» اشاره کرد و توضیح داد: بعد از اینکه فراخوان‌ها توسط بنیاد ملی نخبگان منتشر شد، افراد می‌توانند از طریق سامانه دانا، مدارک موردنیاز را ارسال کرده و از شرایط استخدامی برای نخبگان، اطلاعات جامعی را به‌دست آورند.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در پایان از ورود بنیاد ملی نخبگان به حوزه علوم انسانی و اجتماعی برای فراخوان‌های استخدامی خبر داد و گفت: در ارگان‌هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور، ظرفیت‌های مختص نخبگان علوم انسانی را برای جذب، در فراخوان‎ها اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور