Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@04:48:30 GMT

۵ مورد از بهترین عطرهای مردانه و زنانه روز دنیا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۲۸۹

طبیعتا هنگام خرید عطر زنانه و مردانه خوش‌بو بودن تنها عامل مهم محسوب نشده و عوامل مختلفی وجود دارند که به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک می‌کنند. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت، سازگاری و تناسب عطر و رایحه آن با شخصیت و سبک زندگی شماست. از سوی دیگر، عطر شما هر چقدر هم از نظر ماندگاری، پخش بو یا خط بو عالی باشد، وقتی رایحه مطلوب و قابل تحملی نداشته باشد عملا قابل استفاده نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع به خصوص در قرارهای عاشقانه و یا روزهای آشنایی بسیار مهم بوده و در کنار تمام عواملی که برای انتخاب بهترین عطر مردانه یا زنانه در نظر می‌گیرید، به شامه پسند بودن رایحه آن نیز توجه کنید. خوب است بدانید که سازندگان عطر معتبر معمولا محصولات خود را با خصوصیات منحصر به فرد عرضه می‌کنند که امکان استفاده از عطر در موقعیت زمانی و مکانی به خصوص را میسر کرده و با شخصیت خاص خود را ارائه می‌دهند.

بسیاری از برندهای مشهور و پرفروش دنیای عطرسازی با ارائه گزینه‌های متنوع حق انتخاب زیادی را به کاربران می‌دهند تا با توجه به موقعیت و نوع شخصیتی که مدنظر دارند، یک عطر مناسب را انتخاب کنند. در ادامه قصد داریم 5 مورد از بهترین عطرهای زنانه و مردانه‌ای که می‌توانید برای قرارهای عاشقانه خود استفاده کنید را معرفی کنیم.

عطر مردانه Dolce & Gabbana – The One

این عطر مردانه با رایحه‌ای قوی و سنگین به شما کمک می‌کند تا از سایر افراد متمایز به نظر برسید. این عطر نخستین بار در سال 2008 توسط دلچه گابانا به بازار عرضه شد. عطری با رایح گرم و تند که به لطف گرمای متعادلی که نت‌های چوبی و ادویه‌ای آن ارائه می‌دهند انتخابی درجه یک برای شب‌های پاییز و زمستان است.

نسخه زنانه این عطر با نام The One Essence به بازار عرضه شده و دارای رایحه‌ای گرم و شیرین است. این عطر نیز انتخاب بسیار مناسبی برای خانم‌ها محسوب می‌شود.

عطر Davidoff - Cool Water For Men

نسخه مردانه این عطر جذاب با غلظت ادوتویلت در سال 1988 به بازار عرضه شد. هم نسخه مردانه و هم نسخه زنانه کول واتر از رایحه‌ای خنک و مدیترانه‌ای بهره می‌برند که با استفاده از آنها تمیز و شاداب به نظر خواهید رسید. اگر به دنبال عطر زنانه یا مردانه چندمنظوره‌ای هستید که علاوه بر قرارهای عاشقانه، برای وقت گذراندن با دوستان و گشت و گذار در شهر قابل استفاده باشد، کول واتر دقیقا برای شما ساخته شده است!


3) عطر Versace – Eros

اروس هم برای آقایان و هم بانوان طراحی شده است. نسخه مردانه این عطر با رایحه‌ای ملایم و شیرین در سال 2012 به بازار عرضه شد. ورساچه اروس عطری خاص و بسیار دلنشین است که با غلظت ادوتویلت عرضه شده و تقریبا محال است کسی از بوی آن خوشش نیاید.

نسخه زنانه این عطر نیز با نام Eros Pour Femme به بازار عرضه شد که به لطف ترکیبی از رایحه‌های گلی و لطیف و پر احساس، انتخابی ایده‌آل برای خانم‌هایی است که برای رفتن به یک قرار عاشقانه آماده می‌شوند.

4) عطر مردانه Paco Rabanne – Invictus

پاکو رابان عطر فوق‌العاده جذاب اینویکتوس را در سه نسخه متفاوت Intense، Eau de Toilette و Aqua به بازار عرضه کرده است. هر سه نسخه به لطف رایحه‌ای جسورانه و خنک و تند، حس پیروزی و غرور را در شما زنده می‌کنند. این عطر نخستین بار در سال 2013 روانه بازار شد و در گروه بویایی چوبی-دریایی قرار می‌گیرد. رایحه تازه، اسپرت و خنک اینویکتوس، سمبلی از قدرت، تحرک و انرژی است که شما را منحصر به فرد می‌کند.

5) عطر زنانه Lancome - La Vie Est Belle

این عطر زنانه در سال 2014 میلادی توسط لنکوم به بازار عرضه شد و رایحه گلی، میوه‌ای و شیرین آن به سرعت با استقبال خانم‌ها مواجه شد. لا ویه است بل یک انتخاب محشر برای فصول خنک سال است و رایحه ملایم و شیرین آن را اکثر آقایان می‌پسندند. خوب است بدانید که این عطر در بین بانوان ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. بوی لوکس و جذاب La Vie Est Belle برای یک وعده شام عاشقانه یا قراری رسمی، انتخابی فوق‌العاده خواهد بود.

قرارهای عاشقانه، به خصوص دفعات اول جزو خاطراتی هستند که معمولا افراد آنها را به سختی فراموش می‌کنند. بوی خوش و جذابیت ظاهری در این قرارها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند به عنوان یک خاطره مثبت در ذهن افراد ثبت شود. برای اینکه در قرارهای عاشقانه خود، جذاب و تاثیرگذارتر باشید، استفاده از این عطرهای مردانه و زنانه توصیه می‌شود.

برای خرید عطر مورد نظر خود می‌توانید به مراکز معتبر یا فروشگاه‌های اینترنتی قابل اعتماد مراجعه کنید. برای مثال فروشگاه اینترنتی مو تن رو، لیلیوم، دیجی کالا و عطر افشان به عنوان یکی از فروشگاه‌های تخصصی در زمینه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی است که محصولاتی متنوع از برندهای سرشناس خارجی را برای فروش عرضه می‌کند. در این وب‌سایت می‌توانید جزئیات مربوط به هر عطر و ادکلن را مشاهده کرده و آگاهانه برای خرید تصمیم‌گیری کنید. مو تن رو هر روز تخفیف‌هایی را تحت عنوان آفروز ارائه می‌دهد و علاوه بر این، در مناسبت‌ها و جشنواره‌های فروش ویژه این فروشگاه اینترنتی نیز می‌توانید به قیمت‌های استثنایی دسترسی داشته باشید. تمام عطرهایی که در مو تن رو به فروش می‌رسند اورجینال بوده و با گارانتی اصالت کالا عرضه می‌شوند.

منبع: الف

کلیدواژه: بازار عرضه شد قرارهای عاشقانه عطر مردانه عطر زنانه رایحه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فیاضی مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰ تن است و پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.
وی افزود: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

دیگر خبرها

  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!