Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@21:05:24 GMT

آغاز مسابقه رمضانی «حفظ قرآن کریم» در الحدیده

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۳۱۶

آغاز مسابقه رمضانی «حفظ قرآن کریم» در الحدیده

مسابقه رمضانی حفظ قرآن کریم با عنوان «شهید حسین بدرالدین الحوثی» با حضور بیش از یکصد حافظ در الحدیده آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سبأ،  دفتر اوقاف و ارشاد در استان الحدیده، مسابقه رمضانی حفظ و علوم قرآن کریم با عنوان «شهید حسین بدرالدین الحوثی» را آغاز کرد.

 

در این مسابقه که تا 25 ماه مبارک رمضان ادامه دارد، 104 حافظ زن و مرد از استان الحدیده و سایر استان های دیگر یمن با یکدیگر رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوران در این مسابقه، کیفیت حفظ، کیفیت تلاوت و احکام و همچنین ادای صوت شرکت کنندگان در این مسابقه را ارزیابی می کند.

 

«محمد عیاش قحیم» معاون فرماندار استان الحدیده به اهمیت مسابقه حفظ قرآن کریم اشاره کرد و گفت: قرآن کریم تنها راه برای امت اسلامی به منظور نبرد با نیروی شر و گمراهی است تا این امت در برابر توطئه ها بایستد.

 

وی افزود: هدف از برپایی مسابقه قرآن کریم، مسلح کردن نسل ها به آموزه های کتاب الهی، تشویق جوانان به فعالیت های دینی و علمی و تقویت فرهنگ قرآنی در محافل مختلف این جامعه است.

 

در همین حال، «احمد البشری» معاون اول استان الحدید بر اهمیت حفظ و گسترش کتاب الهی و تشویق جوانان به فراگیری و حفظ قرآن کریم تاکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان ارزش بسیاری دارد و تلاوت قرآن کریم در این ماه پرفضیلت روح را ارتقا می دهد. به همین دلیل ماه مبارک رمضان، پرفضلیت ترین ماههاست و خداوند قرآن کریم را در این ماه برای هدایت و به عنوان رحمتی برای جهانیان نازل کرده است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان قرآن کریم یمن حفظ قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رمضانی رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی تاکنون ۹۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار اولیه، آب تخت اولیه هم در سطح ۷۰ هزار هکتار و ۱۰۹ هزار هکتار خزانه‌گیری انجام شد. 

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کشت برنج در حدود ۱۰۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان، افزود: کشت برنج در ۷۴ هزار هکتار شالیزار استان به صورت مکانیزه و نزدیک به ۳۲ هزار هکتار به روش سنتی انجام شد.

رمضانی تصریح کرد: تاکنون ارقام محلی برنج در ۹۵ هزار هکتار و ارقام پرمحصول در ۱۲هزار هکتار شالیزار استان کشت شد.




دیگر خبرها

  • جوان‌گرایی نباید تبدیل به مسابقه قدرت‌طلبی جوانان شود
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • کریم منصوری: «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر