Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جیمز اندرسون، نامزد پست معاونت سیاسی وزارت دفاع آمریکا به کمیته خدمات مسلح سنای این کشور گفت: اگر طالبان به حملات خود به نیروهای دولتی افغانستان ادامه دهند، ممکن است ایالات متحده مجددا برنامه ریزی خود در این کشور را ارزیابی کند، حتی اگر طالبان به نیروهای آمریکایی حمله نکرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز اندرسون به نمایندگان مجلس آمریکا گفت: ما قصد داریم همه شرایط پیش رو را دوباره ارزیابی کنیم. من امیدوارم که توافق فرو نپاشد. طالبان تاکنون حداقل به بخشی از آن تعهد نشان داده و امیدوارم که  به بخش های باقیمانده هم احترام بگذارند. اگر آنها این کار را نکنند، ما دوباره ارزیابی خواهیم کرد و کاری را که باید انجام دهیم انجام خواهیم داد.

اندرسون افزوده است: ما به شرکای افغانستانی خود پایبند هستیم. آن ها هزینه های سنگینی پرداخت کرده اند. آنها از سال ۲۰۱۵ در واقع اکثر نبردها را انجام داده و ما در آموزش، مشاوره و کمک به آن ها حضور داشتیم. بنابراین، این عقیده من است که در افغانستان پیش می رویم، ما به طور کامل باید به حفظ سطح تعهد از نظر کمک به آنها ادامه دهیم تا بتوانند به دفاع از کشور خود ادامه دهند.

گفتنی است که آمریکا و طالبان در تاریخ ۱۰ حوت/ اسفند توافقنامه صلح امضا کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان

ریاست عمومی پاسپورت طالبان در بغلان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت بغلان در یک سال گذشته، ۲۱ هزار جلد پاسپورت توزیع کرده ‌است.

این ریاست می‌افزاید، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۳۲ میلیون افغانی عواید به‌دست آمده است.

گفتنی است چند روز قبل نیز ریاست پاسپورت‌‌ طالبان از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات، ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در پکتیا و بیش از ۱۹ هزار جلد پاسپورت در ولایت نیمروز خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • وقوع انفجار در کابل
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: توافق باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند