Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری از ارسال لیست ۳۲۰ هزار تاکسیران برای دریافت بسته معیشتی به وزارت کار خبر داد و گفت: آنچه که توسط اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری باید انجام می شده، صورت گرفته است و منتظر تصمیم وزارت کار هستیم.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا در تشریح آخرین وضعیت بسته معیشتی رانندگان تاکسی گفت: لیست رانندگان مشمول در قالب مورد نظر وزارت کار توسط اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تهیه و به این وزارتخانه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر آنچه که در حوزه ما بود، انجام شده است و منتظر هستیم اگر برابر تصمیم وزارت کار مقرر شود کار دیگری انجام دهیم، اقدام کنیم.

وی افزود: لیست ارسالی به وزارت کار شامل رانندگان مدهای مختلف حمل و نقل عمومی شامل رانندگان اتوبوس و... است اما در آن ۳۲۰ هزار راننده تاکسی هستند که امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی دولت برای کمک به اقشاری که درپی شیوع کرونا ویروس آسیب دیده‌اند هرچه سریع‌تر در زمینه رانندگان تاکسی هم اقدام لازم انجام شود.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در میان رانندگان تاکسی نیز گفت: متاسفانه تاکنون ۴۵۰ نفر از رانندگان تاکسی در کشور به این بیماری مبتلا و از این میان ۳۱ نفر فوت شده‌اند.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در زمینه سوار کردن حداکثر سه مسافر در تاکسی‌ها همکاری بسیار مطلوبی داشته اند و همچنان باید به این روند ادامه دهند. در حوزه حمل و نقل با کاهش ۷۰ درصدی مسافرگیری و به تبع آن کاهش درآمد مواجه هستیم علاوه بر این بر اساس پروتکل‌های وزرات بهداشت در حوزه تاکسی یک نفر مسافر کم شده، یعنی ۲۵ درصد دیگر از درآمد تاکسی را کاسته‌ایم. لذا از همه  نهادهای حامی آسیب‌دیدگان کرونا درخواست می‌کنیم تا رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی را در اولویت کمک‌های خود قرار دهند.

ضامنی در پایان تاکید کرد: علاوه بر کاهش بیش از ۷۰ درصدی درآمد رانندگان این گروه از افراد ناگزیر به ارایه خدمات هستند و بر اساس اعلام وزارت بهداشت یکی از مشاغلی است که فعالان آن به‌شدت در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسته معیشتی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور کروناویروس اتحادیه تاکسیرانی های شهری رانندگان تاکسی وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید

در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به گزارش تسنیم، به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیش‌تر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی