Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@02:24:40 GMT

عکس ؛ اقدام جالب بشیکتاش برای کروناکُشی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۵۱۴

عکس ؛ اقدام جالب بشیکتاش برای کروناکُشی

باشگاه بشیکتاش اتاق ضدعفونی را در زمین تمرینی خود ایجاد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ ترکیه از ماه آینده آغاز خواهد شد و بیشتر تیم‌های این لیگ نیز تمرینات خود را آغاز کرده اند. این در حالی است که البته دولت ترکیه پروتکل‌های بهداشتی سفت و سختی را برای باشگاه‌ها در نظر گرفته و آن‌ها ملزم به رعایت آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از الزامات این است که بازیکنان، لوازم تمرین و زمین ضد عفونی شوند و البته هر باشگاه روش خود را برای این کار دارد. باشگاه بشیکتاش ترکیه به شکلی جالب، اتاق ضد عفونی را برای این کار ساخته است.

روش کار ضد عفونی باشگاه بشیکتاش ترکیه به این شکل است که بازیکنان از داخل آن رد و با مواد مختلف ضد عفونی می‌شوند و بعد از آن اجازه ورود را پیدا می‌کنند. یک مامور نیز در مقابل زمین تمرین ایستاده و هیچ کدام از اعضای تیم نمی‌توانند بدون ضد عفونی شدن وارد استادیوم شوند.

این در حالی است که با شروع مسابقات تمام بازیکنان باید تست کرونا را هم پشت سر بگذارند تا با خیال راحت سوپرلیگ ترکیه از سر گرفته شود. سوپرلیگ ترکیه در فاصله ۱۰ هفته تا پایان با صدرنشینی ترابزون اسپور متوقف شد. باشاک شهیر هم امتیاز با ترابزون در رده دوم است و بشیکتاش با ۹ امتیاز اختلاف در جایگاه پنجم قرار گرفته و کار سختی برای قهرمانی دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشیکتاش بشیکتاش ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی جالب از صفحه اول شناسنامه آیت الله مطهری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهم اردیبهشت ماه، مصادف با سالروز ترور استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره)، به دست اعضای گروهک «فرقان» است.

به همین مناسبت جماران عکسی از شناسنامه وی منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901717

دیگر خبرها

  • عکسی جالب از صفحه اول شناسنامه آیت الله مطهری
  • عکس های جالب از شب پره
  • ببینید | حرکت جالب سید حسن خمینی در یک دیدار دیپلماتیک
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • یک گیاه ضد باکتری برای درمان برخی بیماری‌های عفونی
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد