Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@23:57:31 GMT

۲۱۹ بیمار کرونایی در جهرم به بهبودی کامل رسیده اند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۷۱۴

۲۱۹ بیمار کرونایی در جهرم به بهبودی کامل رسیده اند

موحد گفت: تعداد ۲۱۹ نفر از بیماران کرونایی شهرستان جهرم با بهبودی کامل از قرنطینه های خارج شده اند.

«جواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر، گفت: خوشبختانه شمار مبتلایان به «کرونا» در روزهای اخیر در شهرستان های جهرم و خفر روند کاهشی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه امروز تست یک بیمار در شهرستان خفر مثبت اعلام شده است، افزود: همچنین روز گذشته نیز تست یک بیمار از شهروندان جهرمی مثبت شده بود.

 

وی با اشاره به روند درمان و بهبودی بیماران کرونایی نیز گفت: تا کنون تعداد 219 بیمار مبتلا به «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر با بهبودی کامل از قرنطینه خارج شده اند.

 

موحد به مجموع بیماران مبتلا به «کرونا» در جهرم و خفر اشاره و اذعان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون تعداد 347 نفر در این 2 شهرستان به «کووید19» مبتلا شده که تعداد 37 نفر آنها از اهالی شهرستان خفر بوده اند.

 

وی همچنین تعداد تلفات ناشی از «کرونا» را سه تن اعلام کرد و خواستار رعایت توصیه های بهداشتی به ویژه فاصله گذاری اجتماعی درراستای کنترل شیوع این ویروس از سوی مردم شد.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا در فارس پیشگیری از ویروس کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا جهرم و خفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!