Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@14:25:34 GMT

فوت یک نفر در تصادف زنجیره‌ای آزادراه کرج- قزوین

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۷۶۲

فوت یک نفر در تصادف زنجیره‌ای آزادراه کرج- قزوین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سرهنگ فیض جعفری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در تیر شماره ۶۴۰ آزادراه کرج- قزوین، بلافاصله مأموران پلیس‌راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان البرز افزود: با حضور مأموران مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با یک دوچرخه برخورد و متوقف‌شده بود که در پی این توقف، ۱۰ خودروی دیگر به‌صورت زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فیض جعفری بیان کرد: متأسفانه راکب ۴۰ ساله دوچرخه جان خود را در این حادثه از دست داد، علت حادثه توسط کارشناسان پلیس «ورود غیرمجاز دوچرخه‌سوار به آزادراه» اعلام‌شده است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به تذکرات پلیس، ضامن سلامتی رانندگان و عابران پیاده است.

کد خبر 509709 برچسب‌ها استان البرز پلیس راهور - جاده‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز پلیس راهور جاده ها حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان