Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی حادثه دلخراش تصادف اتوبوس در محور درح ـ سربیشه استان خراسان جنوبی که منجر به جان باختن ۱۳ نفر و مصدومیت ۸ نفر دیگر از هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.
به گزارش خرداد ، اسحاق جهانگیری در پیامی دستور به رسیدگی به حادثه حادثه دلخراش تصادف اتوبوس در محور درح ـ سربیشه استان خراسان جنوبی را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام  اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمحادثه دلخراش تصادف اتوبوس در محور درح – سربیشه استان خراسان جنوبی که منجر به جان باختن 13 نفر و مصدومیت 8 نفر دیگر از هموطنان عزیز شد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به مردم نجیب و صبور استان خراسان جنوبی و شهرستان سربیشه به ویژه خانواده های داغدیده آنها تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم. از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم خراسان جنوبی می خواهم تا ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی‌ علل دقیق وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسانند و با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست اتفاقات تلخ جلوگیری کنند.اسحاق جهانگیریمعاون اول رییس جمهور برچسب ها: تصادف اتوبوس ، جهانگیری

منبع: خرداد

کلیدواژه: تصادف اتوبوس جهانگیری استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس

 طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

مشخصات مصدومان در حال انتقال به بیمارستان دکتر رهنمون یزد:

۱. امیر عباس فرقانی ۱۸ ساله، تروما به سینه (دانش‌آموز)

۲. بهروز خسروانی، ۴۳ ساله، تروما به سر و گردن (راننده ایسوزو)

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت