Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@16:30:15 GMT

جشنواره فیلم جرقه ساندنس موجب شیوع کرونا در آمریکا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۹۳۱

جشنواره فیلم جرقه ساندنس موجب شیوع کرونا در آمریکا شد

خرداد: احتمال دارد جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس (دوم تا سیزدهم بهمن) در ایالت یوتای آمریکا، عامل شیوع کرونا در این کشور بوده باشد.


به گزارش خرداد ،تارنمای هالیوود ریپورتر در گزارشی جدید ضمن طرح این فرضیه برای اثبات آن به داستان بروز علائم ابتلا به ویروس کرونا در شمار زیادی از شرکت‌کنندگان در این جشنواره، استناد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جشنواره ساندنس امسال حدود ۱۲۰ هزار نفر از سراسر جهان در محیط‌های بسته در شهر پارک سیتی ایالت یوتا به تماشای فیلم‌های منتخب جشنواره نشستند.
با توجه به آب و هوای سرد پارک سیتی، بروز برخی علایم شبه آنفولانزا بین افرادی که هرساله در این فستیوال شرکت می‌کنند، رایج است اما ظاهرا آفت جشنواره ساندنس امسال برای شرکت کنندگان همیشگی این مراسم نسبت به دوره‌های قبل مهلک‌تر بوده است؛ بسیاری از آن‌ها از تنگی نفس شکایت داشتند، چند بار به بیمارستان مراجعه کردند و دست کم دو هفته‌ای را در بستر بیماری افتادند.  
هالیوود ریپورتر در گزارش خود بدون اشاره به نام چهره خاصی به یک بازیگر معروف اشاره می‌کند که خود و نزدیکانش پس از حضور در این جشنواره سینمایی به سختی بیمار شدند.
فرانکلین لئونارد بنیانگذار وب‌سایت سینمایی بلک لیست نیز در این گزارش عنوان می‌کند در تاریخ ۲۸ ژانویه همزمان با بازگشت از جشنواره ساندنس به لس آنجلس، سخت بیمار شده بود تا جایی که به مدت دو هفته نمی‌توانست حتی از جایش بلند شود. لئونارد می‌گوید دستکم دو نفر دیگر را نیز می‌شناسد که به خاطر بیماری این جشنواره را نیمه کاره رها کردند و به خانه بازگشتند.
دن هارت (Dan Hart) میکروب‌شناس با برجسته کردن این نکته که جشنواره ساندنس دقیقا در همان روزی شروع به کار کرد که ووهان چین قرنطینه شد، گفت: منطق می‌گوید افراد بیماری که در این جشنواره شرکت کردند، به احتمال زیاد ناقل کرونا بوده‌اند. جشنواره ساندنس فرمول مناسبی برای پخش این ویروس در شهر و مبتلا کردن افراد بود.
یکی از سخنگویان جشنواره ساندنس در واکنش به این فرضیه می‌گوید: از شنیدن این که شرکت‌کنندگان در جشنواره ما در طول مدت برگزاری با بعد از آن بیمار شده‌اند، متاسفیم. هیچ مورد تایید شده‌ای از ابتلا به کووید-۱۹ که به جشنواره ساندنس مربوط باشد، برای ما محرز نشده است.  
با این حال، برخی شرکت کنندگان در جشنواره ساندنس امسال با انتشار پست‌هایی از داستان بیمار شدن خود پس از حضور در این فستیوال، به فرضیه هالیوود ریپورتر درباره منشا شیوع کرونا در آمریکا مهر تایید زدند.      
جشنواره فیلم ساندنس بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا است که با مدیریت رابرت ردفورد از چهره‌های شناخته شده هالیوود سالانه در ایالت یوتا برگزار می‌شود.    برچسب ها: شیوع کرونا در آمریکا ، ساندنس

منبع: خرداد

کلیدواژه: شیوع کرونا در آمریکا ساندنس جشنواره ساندنس شیوع کرونا شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این تجمع که شامگاه  پنجشنبه در چهارراه شریعتی دزفول برگزار شد، شرکت کنندگان از طرح نور نیروی انتظامی که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجارشکنی در حال اجراست، حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع نیز خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و حجاب و تلاش دستگاه‌های مربوطه برای گسترش موضوع عفاف و حجاب در بین نسل جوان و جامعه شدند. 

همچنین در این تجمع شهروندان شرکت کننده خواستار تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا شدند.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید