Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@23:16:12 GMT

اصرار دولت و هیات رئیسه برای تشکیل وزارت بازرگانی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۹۶۴

اصرار دولت و هیات رئیسه برای تشکیل وزارت بازرگانی

نماینده مردم فریمان در مجلس گفت: بهتر است پس از 4 بار ناکامی دولت و هیأت رئیسه مجلس برای اخذ رای به منظور جداسازی بخش بازرگانی از وزارت صنعت، به جای اخذ رأی برای پنجمین بار طرح‌ها و لوایح اعاده شده از سوی شورای نگهبان در دستورکار مجلس قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سید احسان قاضی زاده هاشمی» نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و هیأت رئیسه مجلس پس از 4 بار ناکامی در اخذ رأی از نمایندگان برای جداسازی بخش بازرگانی از وزارت صنعت می‌خواهند تا در روزهای پایانی مجلس بار دیگر این طرح را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به رأی بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهتر است رئیس و هیأت رئیسه مجلس و هم چنین دولت به رأی نمایندگان احترام بگذارند و انتظار می‌رود 4 بار رأی منفی نمایندگان به این طرح مورد توجه و احترام قرار گیرد.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حالی که ما در روزهای پایانی عمر مجلس دهم طرح‌ها و لوایح اعاده شده از سوی شورای نگهبان داریم و باید این طرح‌ها و لوایح در اولویت کار قرار گیرد، دلیلی ندارد طرحی که 4 بار از سوی نمایندگان رد شده در صحن مطرح شود.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر گزارشات تحقیق و تفحصی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم که در مجلس نهایی شده و آماده قرائت در صحن علنی مجلس هستند و درست این است که قرائت این گزارشات در اولویت کاری صحن مجلس قرار گیرد.

وی در پایان گفت: بار دیگر هم می‌گویم که دولت و رئیس و هیأت رئیسه مجلس به رأی نمایندگان در 4 بار رد کردن طرح جداسازی بخش بازرگانی از وزارت صنعت احترام بگذارند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هیأت رئیسه مجلس قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟