Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:08:01 GMT

اجرای طرح سی شب، سی هزار افطاری در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۹۹۲

اجرای طرح سی شب، سی هزار افطاری در مازندران

ایسنا/مازندران مراسم تکریم از خادمین قرارگاه رمضان بسیج دانشجویی استان مازندران در طرح ۳۰ شب، ۳۰ هزار افطار شب گذشته جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن طبری دانشکده دندانپزشکی ساری برگزار شد.

سید امیرسادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه تکریم از خادمین یک کار فرهنگی موثر است، گفت:‌ در این مدت بحران کرونا شاهد حماسه‌ها بزرگی توسط دانشجویان بسیجی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا زیر نظر علوم پزشکی به صورت منظم در جبهه سلامت فعالیت می‌کرد، تصریح کرد: بعد از اتفاقات و نوآوری‌ها در حوزه اجتماعی، بسیج دانشجویی تصمیم گرفت طرح سی شب سی هزار افطار را شروع کند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه اگر ظرفیت‌ها کنار هم قرار بگیرند کار را به بهترین وجه می‌توان انجام داد، گفت: وفاق اجتماعی بین دستکاه‌ها شکل گرفت، مسئولین و مردم کمک کردند و این برکت الهی شامل استان مازندران شد تا کارها پیش برود.

سادات کرمی در ادامه با تصریح براینکه جلوهای مهدوی در جامعه روز به روز بیشتر می‌شود، بیان کرد:‌ در اربعین هم ما شاهد شکل‌گیری یک وفاق اجتماعی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عطاریه معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: تمام اعمال و رفتار ما در جهت دهی مسیر زندگی در دنیا و عقبی نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به آیه‌ای از سوره اسراء افزود:‌ اگر کار خوبی انجام دهیم اثرات این کار خوب به ما بر می‌گردد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره نشانه‌های ظهور تاکید کرد:‌در همین ایام کرونا میتوان مشاهده کرد که ظهور منجی بعنوان یک مطالبه عمومی در جهان  مطرح است.

دکتر عطاریه با اشاره به تشییع میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد:‌ این نشانه قدر دان بودن از روحیه اخلاص بوده بنابراین معنویت در جامعه رو به افزایش است.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه دشمن بسیار تلاش کرد تا بین مسئولین و دانشگاه فاصله بیندازد، گفت: ‌اقدامات بسیج دانشجویی در ایام کرونا نشان داد نه تنها هیچ فاصله‌ای بین مسئولین و دانشگاه اتفاق نیفتد بلکه اقدامات دشمن هم بی اثر شد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا مازندران در پایان با تاکید براینکه باید کارهایی که انجام میدهیم محکم و متقن باشد، یادآور شد: باید رفاقت خود را با امام زمان (عج) محکم کنیم و در فعالیت‌ها ثابت قدم باشیم و اگر در راه خدا با تمام توان و ظرفیت کار کنیم، مطمئنا به خواسته‌های خود خواهیم رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مراسم افطاری بسيج دانشجويي سپاه کربلای استان مازندران بسیج دانشجویی سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • گرامیداشت روز معلم
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران