Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در راستای اجرای فرمان فرماندهی معظم کل قوا در جهت امداد رسانی و کمک مؤمنانه به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا به همت واحد فرهنگی منطقه دوم ندسا صبح امروز و به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه آغاز گردید.

سردار رمضان زیرراهی فرمانده منطقه دوم ندسا در تشریح این همدلی و کمک مؤمنانه گفت: این رزمایش در راستای اجرایی نمودن فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و کمک به اقشار مستضعف و آسیب دیده از ویروس کرونا و با کمک خود جوش کارکنان منطقه دوم ندسا به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد ارزش ریالی این بسته های معیشتی گفت: بسته های معیشتی به تعداد 820 بسته شامل اقلام خوراکی (برنج ، روغن ، قند ، حبوبات ، ماکارونی و رب گوجه فرنگی) به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون  ریال بین اقشار مستضعف و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع گردید.

فرمانده منطقه دوم ندسا ادامه داد: مرحله ی اول این رزمایش همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به تعداد 250 بسته و ارزش ریالی سیصد میلیون ریال به اجرا در آمد.

این مسئول با اشاره به اجرای مرحله ی سوم این رزمایش گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و همزمان با عید سعید فطر انجام خواهد شد.

گفتنی است کارکنان منطقه دوم ندسا به صورت خود جوش در این رزمایش بزرگ جهادی شرکت نموده و به امر فرمانده معظم کل قوا لبیک گفته و مثل همیشه به کمک هموطنان خود شتافتند و با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس جلوه های زیبایی از مهرورزی رقم زدند که نشان از ولایت مداری و ایثار آنها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه دوم ندسا کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره در خبر فوری گزارش داد نیرو‌های مسلح یمن آغاز چهارمین مرحله عملیات خود در برابر ادامه تهاجم علیه نوار غزه را اعلام کرد.
یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن که در راهپیمایی میلیونی در صنعا سخنرانی می‌کرد، گفت نیرو‌های ما روند تحولات در نبرد غزه و ادامه تهاجم علیه این منطقه و آماده شدن برای حمله به رفح را دنبال می‌کنند.
وی افزود در این مرحله همه کشتی‌هایی که تحریم کشتیرانی اسرائیل را نقض کردند و کشتی‌هایی را که به طرف بنادر فلسطین اشغالی از دریای مدیترانه حرکت کنند، در هر منطقه‌ای که دست ما برسد، هدف قرار خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود