Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آنجایی که ریسک پذیری در بازار افزایش یافته و سرمایه گذاران به طلا تمایل چندانی ندارند، قیمت طلا 13.36 دلار کاهش یافت و هر اونس 1702.70 دلار فروخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رویترز، با توجه به تقویت امید در مورد بازگشایی کشورها پس از قرنطینه های کووید 19، قیمت طلا از بالاترین رقم دو هفته گذشته پایین آمد اما ادامه موج اجرای محرک های بانک های مرکزی همچنان سبب شد تا این فلز گران بها روند هفتگی افزایشی را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 13 دلار و 36 سنت کاهش 1702.70 دلار فروخته شد. طلا به 1722.56 دلار، بالاترین رقم از 27 آوریل هم رسیده بود. فلز زرد طی هفته گذشته رشد 0.3 درصدی را ثبت کرد.

فرصت های شغلی از دست رفته در آمریکا در ماه آوریل 20.5 میلیون بود که از 22 میلیون مورد انتظار کمتر بود و نرخ بیکاری هم 14.7 درصد کمتر از پیش بینی 16 درصدی اعلام شده است.

اما در مجموع، اقتصاد آمریکا از شدیدترین کاهش ماهانه فرصت های شغلی از زمان «رکود بزرگ» در دهه 1930 رنج می برد.

دیوید مگر، تحلیلگر بازار گفت: «هرچند ارقام فرصت های شغلی آشکارا چشمگیر است. (بدترین ارقامی که ما به عنوان یک ملت داشتیم.) اما با توجه به بازگشایی کند اقتصادی در آمریکا، در پشت آن اندکی خوش بینی برای پیش رفتن دیده می شود.»

آمارهای فرصت های شغلی در بخش غیرکشاورزی در ماه آوریل به همراه خوش بینی ایجاد شده در مورد کاهش تنش های میان واشنگتن و پکن، ارزش بازارهای بورس آمریکا را بالا برد.

انتهای پیام

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟