Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@19:44:18 GMT

اسیدپاش تهرانی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۸۴۴۷

اسیدپاش تهرانی دستگیر شد

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن (ع) از دستگیری فردی که برای تسویه حساب مالی بر روی صورت دوستش اسید پاشیده بود، خبر داد. تاریخ انتشار: 15:15 - 20 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۳۰۶

خبرگزاری میزان - سرهنگ"ایوب صالحی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در ساعت پایانی شب گذشته خبری مبنی بر وقوع اسید پاشی بر روی فردی در حوالی چهار راه فتحی به کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن (ع) اعلام شد و ماموران گشتی کلانتری به محل مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشریح کرد: تحقیقات اولیه حاکی از این بود، متهم با دوستش اختلاف مالی داشته و جلوی منزلش قرار ملاقات می‌گذارند و بعد از درگیری شدید با وی برای تسویه حساب مالی اسیدی که از قبل تهیه کرده بود به صورت دوستش ریخته و از محل متواری می‌شود.

کلانتر محله امام زاده حسن افزود: با تماس شهروندان با اورژانس سریعا شخص مصدوم به نزدیکترین بیمارستان انتقال و تحت درمان قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید: بهبودیافتگان کرونا، استرس دارند

 

سرهنگ صالحی ادامه داد: با انعکاس نتیجه تحقیقات انجام شده شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم با هماهنگی‌های قضائی در دستور کار قرار گرفت و ماموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه متهم را در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

این مقام انتظامی اشاره کرد: تیمی اعزام موفق شدند متهم را که در حال فرار از پشت بام خانه بود، دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال دهند.

سرهنگ صالحی در پایان خاطر نشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام

به گزارش خبرگزاری مهر، حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است هرچند که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تأیید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضائی است.

کد خبر 6087998

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان