Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال ۳۱ خرداد آخرین فرصت اعلام باشگاه‌ها برای ثبت‌نام و ۱۵ تیر آخرین مهلت تسویه‌حساب بدهی‌های گذشته است.

طرفداری- لیگ برتر والیبال فصل گذشته اگرچه با شیوع ویروس مرگ‌بار نیمه‌کاره ماند، اما دست‌کم برای نماینده مشهد که فصلی پُرتلاطم را سپری می‌کرد، اتفاق مبارکی بود. سبزجامگان پیام که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سال گذشته را با نیمه‌کاره‌ماندن لیگ به اتمام رساندند، حالا به نظر می‌رسد خود را برای فصلی تازه آماده می‌کنند؛ اگرچه فدراسیون والیبال یکی از شروط اصلی برای پذیرفتن ثبت‌نام تیم‌های متقاضی و مجاز شرکت در لیگ برتر فصل آینده را تسویه‌حساب کامل با بازیکنان، کادر فنی و البته فدراسیون دانسته است، شرطی که به‌تن‌هایی یکی از مشکلات پیام در فصل گذشته بود و حالا هم با تلنبار‌شدن این بدهی‌ها باید دید مدیران این تیم چه تدبیری برای ورود به لیگ برتر فصل آتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش روز مرتضی اخوان در روزنامه شهرآرای مشهد، به مشکلات سبزجامگان پیام اختصاص دارد.

شیخ‌الاسلامی: قطعا تسویه‌حساب‌ها صورت می‌گیرد

مدیرعامل باشگاه سبزجامگان پیام مشهد که به‌خوبی حساسیت ایجادشده روی پیام برای تسویه بدهی‌هایش را می‌داند، درباره این مسئله گفت:

قطعا تسویه‌حساب بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون در زمان معین انجام خواهد شد. سال ۹۸ برای ما سال خوبی نبود. دلیل آن هم ناهماهنگی میان مسئولان بود. بااین‌همه دیگر نباید به گذشته‌ها برگردیم و مرور آن دردی را دوا نخواهد کرد. بدهی‌های سال ۹۸ ما یک‌میلیارد تومان است. تصمیم گرفتم در سال ۹۹ از هیچ‌کس کینه‌ای به دل نداشته باشم و به‌همین‌منظور به تمام منتقدان خود پیام تبریک نوروز را هم دادم.

علی شیخ‌الاسلامی یادآور شد:

بعد از شب‌های قدر جلسه مجددی با یک اسپانسر خواهیم داشت و به امید خدا کارمان را آغاز می‌کنیم. اکبر خداوردی یکی از گزینه‌های ماست، اما چند گزینه بومی هم برای هدایت پیام در نظر داریم. خوشبختانه در روز‌های پایانی لیگ قبل با یک اسپانسر به توافق‌های خوبی رسیدیم و همان اسپانسر آمادگی دارد در فصل ۹۹ در کنار ما باشد.

پورتقی: باید برنامه‌های پیام را بررسی کنیم

معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان درباره شرایط باشگاه پیام برای حضور در لیگ برتر فصل آینده گفت:

قرار است جلسه‌ای داشته باشیم و شرایط این باشگاه را بررسی کنیم. باید ببینیم برنامه‌های این باشگاه چیست و مسئله مهم حامی مالی آن‌ها چه خواهد شد؟ باشگاه پیام بدهی‌هایی از گذشته دارد که باید آن‌ها را تسویه کند و در مرحله دوم هم باید برنامه‌های سال جاری را به ما بدهد تا ببینیم برای مسئله حامی مالی چه‌کار می‌‎خواهند انجام دهند؟

محسن پورتقی با اشاره به اینکه اگر حتی پیام هم در لیگ برتر فصل آینده در مسابقات حاضر نشود، استان به فکر تیمی دیگر خواهد بود، اذعان کرد:

حتما یک نماینده در لیگ برتر والیبال خواهیم داشت، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

وی اشاره به علاقه‌مندی شیخ‌الاسلامی برای تیم‌داری گفت:

خود ایشان همیشه تمایلشان به حضور در لیگ برتر و تیم‌داری را اعلام کردند؛ اما خب مسئله تسویه‌حساب بسیار جدی است و باید دید از پسِ آن برمی‌آیند یا خیر؟

قوچان‌نژاد: شاید ۲ تیم در لیگ برتر داشته باشیم

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی یکی از طلبکاران اصلی باشگاه پیام است. جبار قوچان‌نژاد که طی یکی‌دو فصل گذشته اختلافاتی جدی با مدیرعامل پیام داشت، حالا مدعی است اگر پیام برگه تسویه کامل بدهی‌های ۲ سال گذشته را بیاورد، مشکلی با حضور این تیم در لیگ برتر نخواهد داشت. قوچان‌نژاد در‌این‌باره گفت:

اگر پیام تمامی بدهی‌های ۲ سال گذشته را تسویه کند، اولویت استان برای تیم‌داری در لیگ برتر با باشگاه پیام مشهد است؛ درغیر این‌صورت این مجموعه نمی‌تواند تیم‌داری کند. اواخر سال گذشته جلسات خیلی خوبی را برای پیداکردن اسپانسر و احتمال تیم‌داری در لیگ برتر والیبال داشتیم که متأسفانه با شیوع ویروس کرونا این جلسات معوق و نیمه‌کاره ماند. بااین‌همه هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

قوچان‌نژاد با اشاره به اینکه نمی‌تواند درصدی برای احتمال تشکیل یک تیم جدید از مشهد در لیگ برتر را بدهد، اظهار کرد:

هیچ درصدی نمی‌توانم روی آن بگذارم؛ اما قبل از سال روند خیلی خوبی داشتیم و حتی ریز هزینه‌های یک تیم برای قرارگرفتن روی سکو، صرف حضور در لیگ و تلاش برای حضور در میانه جدول را دادیم. خیلی امیدوار بودیم و تقریبا ۹۰ درصد کار تمام بود؛ اما با شیوع کرونا و خراب‌شدن کسب‌وکار‌های اقتصادی حالا درصد احتمال وقوع این اتفاق کم شده است. بااین‌همه خیلی خوشبین و امیدوار هستم که نتیجه این مذاکرات و جلسات خوب باشد و چه‌بسا سال آینده مشهد در لیگ برتر ۲ نماینده داشته باشد. به‌هر‌حال ورزش حرفه‌ای مرز نمی‌شناسد و می‌توانیم با جذب بازیکنان طراز اول تیمی دیگر در کنار تیم پیام تشکیل دهیم و روانه لیگ برتر کنیم.

۱۵ تیر، آخرین فرصت تسویه پیام

فدراسیون والیبال در حالی به باشگاه‌های لیگ‌برتری نامه‌های اعلام زمان‌بندی ثبت‌نام و شروع لیگ را ارسال کرده است که باشگاه پیام از همین امروز تنها ۲۶ روز تا موعد تسویه‌حساب کامل بدهی‌های گذشته زمان دارد. بر اساس اعلام فدراسیون والیبال ۳۱ خرداد آخرین فرصت اعلام باشگاه‌ها برای ثبت‌نام و ۱۵ تیر آخرین مهلت تسویه‌حساب بدهی‌های گذشته است. همچنین باشگاه‌ها تا ۲۵ تیر فرصت دارند تا مبلغ ورودی مسابقات را که به احتمال فراوان بیش از ۱۱۰ میلیون تومان است، به حساب فدراسیون واریز کنند. ۱۰ مرداد آخرین فرصت ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان و بالاخره ۲۰ مرداد روز قرعه‌کشی لیگ برتر فصل آتی والیبال کشور عنوان شده است. قرار است شهریورماه سال جاری فصل جدید لیگ برتر والیبال آغاز شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال لیگ برتر فصل باشگاه پیام لیگ برتر قوچان نژاد آخرین فرصت تسویه حساب لیگ برتر سال گذشته باشگاه ها تیم داری ثبت نام بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است

سید میلاد تقوی در مورد عدم حضور سید محمد موسوی و امیر غفور در تیم ملی والیبال گفت: کسانی که به‌ دلیل آسیب دیدگی و یا به‌ دلیل فنی و یا به هر دلیل دیگری از تیم ملی کنار گذاشته شده یا انصراف داده‌اند، همگی با غیرت بوده و تمام نگاه‌ها اینگونه است که منافع ملی را بالاتر از منافع شخصی می‌دانند.

«سید میلاد تقوی» رئیس فدراسیون والیبال ایران در حاشیه سفر یک روزه خود به استان یزد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزبانی این استان از مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ گفت: استان یزد در طول چند سال گذشته جزء استان‌هایی بوده که نشان داده برای پیشرفت والیبال در این استان اتحاد و همدلی مثال زدنی وجود دارد.

وی افزود: از چند وقت پیش مذاکراتی در خصوص میزبانی جام باشگاه‌های آسیا در ایران مطرح شد و در نهایت با پیشنهاد باشگاه شهداب و استقبال مدیران ارشد استان یزد، قرار بر این شد که طی سفری به این استان جلسه‌ای را بابت این موضوع با استاندار یزد داشته باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: حضور بخش‌های خصوصی به‌ویژه مجموعه شهداب و با توجه به حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد موجب این شد، تا میزبانی از این رویداد تاریخی به استان یزد واگذار شود. با توجه به توافقات صورت گرفته شهریور ماه سال ۱۴۰۳ در شهر یزد میزبان مسابقات جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ خواهیم بود.

او همچنین در خصوص انصراف «سید محمد موسوی و امیر غفور» از تیم ملی گفت: عرصه امروز والیبال عرصه فنی است؛ فارغ از نام‌ها، کسانی که به‌ دلیل آسیب دیدگی و یا به‌ دلیل فنی و یا به هر دلیل دیگری از تیم ملی کنار گذاشته یا انصراف داده‌اند، همگی با غیرت بوده و هستند و قطعاً تمام نگاه‌ها اینگونه است که منافع ملی را بالاتر از منافع شخصی می‌دانند.

وی افزود: هر فردی اگر فرصت داشته باشد که در تیم ملی به مردم خدمت کند، حتماً این کار را می‌کند و اگر کسی غیر از این فکر کند و منافع شخصی خود را از منافع ملی و خوشحالی مردم ایران بالاتر ببیند قطعا اشتباه می‌کند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران ادامه داد: این ورزش و این قهرمان‌ها متعلق به مردم هستند؛ به خوبی می‌دانیم که ورزش بدون هوادار عملاً دیده نخواهد شد و این خدمتی است که ما موظف به آنیم تا برای افتخار آفرینی تیم ملی و بر افراشته شدن پرچم کشور عزیزمان تمام تلاش خود را به کار گیریم و مطمئن هستم که دیدگاه تمام مجموعه تیم ملی نیز همین خواهد بود. 

تقوی در پاسخ به این سوال که انتظار فدراسیون والیبال از «پائز» سرمربی تیم ملی در لیگ ملتها چیست، گفت: آقای پائز انسان بسیار با انگیزه‌ای است؛ همه می‌دانند که او آدم کم‌تجربه‌ای نیست؛ و قطعاً این طور به‌ نظر می‌رسد که افتخار آفرینی در این رویداد برای آینده کاری خود ایشان نیز از اهمیت خاصی بر خوردار است.

وی افزود: در چند روز گذشته ارتباط نزدیکی با آقای پائز داشتم و متوجه این موضوع شدم تنها هدف ایشان رسیدن به المپیک است و قطعا فدراسیون با تمام توان از ایشان و مجموعه تیم ملی در راه کسب سهمیه المپیک حمایت خواهد کرد. 

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: به این موضوع بسیار امیدوارم که بازیکنان و مجموعه تیم بهترین عملکرد خود را در لیگ ملتها به نمایش خواهند گذاشت و قطعا با توجه به انگیزه و پتانسیلی که در تیم وجود دارد کسب سهمیه المپیک دور از انتظار نیست.

تقوی در پایان گفت: کسب سهمیه المپیک قطعا موجب خوشحالی مردم خواهد شد؛ اما امروز مردم والیبال را به درستی درک می‌کنند و متوجه این موضوع می‌شوند که والیبال چگونه بازی می‌شود و چرا این باخت‌ها و یا پیروزی‌ها صورت می‌گیرد و در پایان امیدوارم که مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی