Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:58:12 GMT

گزیده‌ای از سخنان رهبر انقلاب با شاعران + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۲۶۰

گزیده‌ای از سخنان رهبر انقلاب با شاعران + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر سال نیمه رمضان که می‌رسد دل‌ها هوایی دستان پر مهر کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) می‌شود. برای اهل ادب و شعر هم این روز حلاوت دو چندان دارد؛ روزی که طبق قراری هر ساله گرد هم می‌آیند و به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند؛ در محضرشان شعر می‌خوانند و ساعتی پای صحبت‌ها و رهنمود‌های ایشان می‌نشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال اما به دلیل شیوع کرونا بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در کشورمان لغو شد. آیین دیدار شاعران با رهبر انقلاب هم از این قاعده مستثنی نبود. آیینی که این بار در حوزه هنری و فقط با حضور شاعران، شب گذشته و در غیاب امین شعر انقلاب برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان به مناسبت این قرار هر ساله، گزیده‌ای از رهنمود‌های مقام معظم رهبری به شاعران را در قالب فتوکامنت آماده کرده که در ادامه آن را می‌بینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب دیدار شاعران رمضان 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

دیگر خبرها