Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:04:36 GMT

پل گرگر شوشتر به زنگ احداث رفت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۲۶۱

پل گرگر شوشتر به زنگ احداث رفت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث پل گرگر شوشتر به سمت ملاثانی در شهرستان باوی گفت: عملیات اجرایی این پل با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده و اعتبارات مربوط به ساخت و اجرای این پروژه از محل منابع ملی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زمان اجرای این پروژه را ۱۸ ماه پیش بینی کرد و بیان داشت: طول پل گرگر شوشتر به سمت ملاثانی ۱۰۰ متر خواهد بود که با احداث آن محور بندقیر به سمت ملاثانی چهار بانده می‌شود. ضمن اینکه بهره‌برداری از این پروژه، کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی در مسیر شوشتر به شهرستان باوی را درپی خواهد داشت.

رضایی با بیان اینکه با اجرای این پروژه امکان دسترسی و جابجایی محصولات کشاورزی استان به بازار‌های هدف و مصرف میسر می‌شود، اظهار کرد: پل فعلی بندقیر به عنوان یک باند و پل جدیدالحداث گرگر به عنوان یک باند دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و اجرای این پروژه در کاهش مصرف سوخت و کاهش زمان سفر جاده‌ای نیز موثر خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به سیلاب سال گذشته استان خوزستان اشاره‌کرد و ادامه داد: به همین دلیل جاده اهواز به اندیمشک مسدود شد و تنها مسیر خروجی استان به سمت شمال خوزستان و مرکز کشور، جاده اهواز به ملاثانی بود، به همین جهت ساخت پل گرگر شوشتر به ملاثانی در پدافندغیرعامل شهرستان اهواز تاثیرگذار است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث پل پل گرگر پروژه عمرانی پل گرگر شوشتر اجرای این پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد وگفت: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد، اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال