Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعادل برقعی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: فدراسیون جهانی در راستای دانش افزایی مربیان نسبت به خدمات آنلاین اقدام کرد و مربیان این استان توانستند نسبت به فراگیری آموزش های نوین دوره موفقی را سپری کنند.

وی بیان کرد: این اقدام کمک شایانی به بروزرسانی اطلاعات علمی و فنی مربیان تنیس استان همدان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقعی با اشاره به اینکه تعطیلی فضاهای ورزشی در دوره شیوع کرونا با توقف فعالیت مربیان تنیس همراه نشده است، گفت: تدوین و اجرای طرح های مختلف آموزشی تنیس با استفاده از فناوری فضای مجازی در این مدت انجام شده است.

وی اظهار داشت: هم اینک نیز کمیته آموزش هیات با کمک مجموعه مربیان تنیس در حال ترجمه و آماده کردن منابع آموزشی جهت استفاده ورزشکاران هستند و در قالب دوره تعیین شده از اوایل خردادماه امسال این منابع به صورت مجازی منتشر و ارایه می شود.

رییس هیات تنیس همدان یادآور شد: همچنین راهنمای بهداشتی ویژه ورزشکاران تنیس را نیز آماده کرده ایم که در زمان خود و با شروع فعالیت ها در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

برقعی با اشاره به ممنوعیت فعالیت های رسمی ورزش در همدان گفت: امیدواریم وضعیت شیوع کرونا در همدان هرچه زودتر به منطقه سفید برسد.

وی افزود: فعالیت رشته تنیس در صورتی امکان پذیر است که همدان در وضعیت سفید قرار بگیرد.

همدان دارای یکصد تنیس باز فعال است.

برچسب‌ها همدان تنیس آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان تنیس آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همدان تنیس آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مربیان تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند