Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:42:49 GMT

مرحله دوم کمک‌های مومنانه مردم شهرستان قشم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۶۵۲

مرحله دوم کمک‌های مومنانه مردم شهرستان قشم آغاز شد

مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه جزیره قشم با توزیع چهار هزار بسته معیشتی و پنج هزار پرس غذای گرم به ارزش ۶ میلیارد ریال آغاز شد. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) مرحله دوم کمک‌های مومنانه مردم شهرستان قشم با توزیع چهار هزار بسته معیشتی و پنج هزار پرس غذای گرم مجموعا به ارزش 6 میلیارد ریال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه و فرمانده قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مومنانه قشم در این آئین اظهار کرد: در مرحله اول این رزمایش در دو هفته قبل 13هزار بسته معیشتی به ارزش 30 میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

5000 پرس غذای گرم در طرح کمک مومنانه در قشم توزیع شدمرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در قشم اجرا می‌شودکمک مومنانه| 600 میلیون ریال ماهی در قشم توزیع شد

وی بیان کرد: در این 2 مرحله مجموعا 17هزار بسته معیشتی و پنج هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان قشم توزیع می‌شود.

امام جمعه قشم تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان نیز 20 هزار پرس غذای گرم به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

تارم این حجم کمک‌های مردمی را نشانه‌ای از ایمان، تعهد و نوع‌دوستی مردم قشم دانست و گفت: این کمک‌ها بیشتر از آنچه ما تصور می کردیم است.

وی مصادف شدن مرحله دوم این کمک‌ها را با سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) را به فال نیک گرفت و گفت: مردم قشم با سربلندی در این رزمایش، الگوبرداری خود از اخلاق کریمانه آن حضرت را به عینه نشان دادند.

امام جمعه قشم با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت نیازمندان درهنگام توزیع این کمک‌ها، افزود: تمام دست‌اندرکار توزیع باید نسبت به رعایت این اصل مهم اهتمام ورزند.

مرتضی شیخ‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه ازاد قشم نیز اظهار کرد: این کار بزرگ چراغ امید را در دل مردم قشم روشن کرد و با کسب رتبه بالا از نظر حجم کمک‌ها در میان دیگر شهرستان‌های استان هرمزگان، افتخار بزرگی را برای قشم فراهم آورد.

انتهای پیام/7558/ش

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار پرس غذای گرم هزار بسته معیشتی کمک مومنانه مرحله دوم کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم