Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز شنبه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد افزود: در توزیع این کمک‌ها حفظ کرامت انسانی و عدالت باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده به صورت متمرکز و عادلانه، براساس فهرست افرادی که از پیش شناسایی شدند، تقسیم می‌شوند تا نیازمند و یا فرد آسیب دیده ،از قلم نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر اینکه اجرای این رزمایش در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: مردم نوعدوست با تاسی از ائمه اطهار و همچنین لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، در این رزمایش برای کمک به همنوعان خود شرکت کردند.

نکونام گفت: فرهنگ کمک به همنوع در همه ماه‌ها به خصوص ماه مبارک رمضان، در بین مردم وجود داشت اما با فرهنگ‌سازی که امسال بر اثر شیوع ویروس کرونا انجام شد، امید است مواسات و همدلی در بین مردم همیشگی شود.

امام جمعه شهرکرد افزود: حضور پرشور مردم در رزمایش همدلی و مواسات نشان داد که ملت ایران از دین خدا و مکتب اهل بیت درس گرفته اند و به فکر نیازمندان و فقرا هم هستند.

وی اظهار داشت: در اجرای این رزمایش باید به‌گونه‌ای برنامه ریزی شود که کمک‌های مردم به‌ صورت عادلانه بین تمامی نیازمندان و آسیب‌دیدگان واقعی ناشی از ویروس کرونا توزیع شود.

به گزارش ایرنا، در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیش از ۳۵ هزار بسته بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد. 

در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری ازشیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد ویروس کرونا کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ