Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن آذرنیا در گفتگویی در واکنش به آماده شدن پیش‌نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال و ارسال آن به فیفا، افزود: به نظرم این اقدام درستی نبود، چرا که بایستی پیش‌نویس اساسنامه قبل از ارسال به فیفا، در اختیار اعضای مجمع فدراسیون قرار می گرفت و نظرات آنان نیز اعمال می‌شد.

سرپرست باشگاه ماشین سازی با تاکید بر اینکه که صاحبان اصلی فوتبال در تمامی کشورهای دنیا، باشگاه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: این باشگاه ها هستند که در فوتبال هزینه می‌کنند و به همین دلیل باید نقش فعال‌تری در مجمع و تصمیم‌گیری‌ها داشته باشند امّا به رغم این امر، تصمیم‌گیری برعهده افراد دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرنیا اضافه کرد: به عقیده من باید حق رای باشگاه‌ها در ترکیب جدید مجمع بیشتر شود تا بتوانند نقش بیشتر در تصمیم‌گیری‌ها ایفا کنند.

وی بیان کرد: براساس شنیده‌ها ظاهراً تعداد نفرات مجمع بیشتر شده اما باز هم چینش افراد به شکلی است که باشگاه‌ها عملاً نمی‌توانند آن چیزی که نیاز فوتبال است را در تصمیم‌گیری‌ها اعمال کنند.

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه طبق شنیده‌ها کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال پیش‌نویس اساسنامه را آماده کرده و قرار است پس از تائید هیات رییسه، به تأیید فیفا برسانند، اظهار کرد: حداقل قبل از اینکه پیش نویس اساسنامه به فیفا ارسال شود باید یک نسخه از آن در اختیار باشگاه‌ها قرار داده شود تا نظر آنان نیز جلب گردد چرا که بعد از تأیید فیفا، باشگاه‌ها نمی‌توانند کاری کنند.

آذرنیا درخصوص چالش های حضور بخش خصوصی در فوتبال ایران اظهار کرد: در شرایط دشوار کنونی اقتصاد، بخش خصوصی خیلی راغب به فعالیت در فوتبال نیست و آن‌هایی هم که این کار سخت را پذیرفته‌اند متاسفانه از جانب هیچ نهاد یا سازمانی حمایت نمی‌شوند.

وی با حمایت از زنوزی مالک باشگاه های ماشین سازی و تراکتور گفت: وی در این شرایط بد اقتصادی از جیب خودش هزینه می‌کند اما بخش خصوصی که می‌داند یک ریال برگشت نخواهد داشت به چه امیدی باید در فوتبال فعالیت کند؟

آذرنیا در مورد مسئله خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: سال‌هاست که می‌خواهند استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی بدهند اما این اتفاق تحقق پیدا نمی‌کند چون ما نه زیرساخت خوبی داریم نه مواردی مانند بلیت‌فروشی، حق پخش، وضعیت ورزشگاه‌ها و غیره هر کسی هم بیاید باید آنقدر علاقه‌مند باشد که با وجود اینکه می‌داند هزینه‌هایش هیچ برگشتی نخواهند داشت باز عاشقانه کار کند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر دوگانگی دولتی و خصوصی از مشکلات بزرگ فوتبال ما است،  ابراز کرد: اگر تمام باشگاه‌ها به بخش خصوصی سپرده شوند قدرت‌های نابرابر حذف می‌شوند و کسانی که می‌توانند هزینه و مدیریت کنند پا پیش می‌گذارند.

آذرنیا با انتقاد از رها شدن بعضی از تیم ها در میانه لیگ امسال تاکید کرد: در فوتبال که درآمد آنچنانی ندارد باید از بخش خصوصی حمایت شود. 

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی در خصوص تعیین تکلیف لیگ نوزدهم هم گفت: برای اجرای یک فوتبال خوب هم از نظر فنی، هم از نظر بدنی و هم از نظر روحی باید شرایط فراهم باشد. چرا که فشار حاکم بر جامعه به خاطر کرونا، نگرانی خانواده‌ها و بازیکنان را در پی داشته و قطعا هر کسی وقتی از نظر روحی و روانی آمادگی انجام کار را نداشته باشد نمی‌تواند فعالیت خوبی انجام دهد. 

وی با بیان اینکه شروع بازی‌ها به هیچ وجه به نفع فوتبال نیست، عنوان کرد: چون این ویروس وقتی بدن را درگیر می‌کند آثار نهفته و آشکاری در ریه‌ها ایجاد می‌کند که باعث کاهش ظرفیت تنفس می‌شود و به تبع آن قلب هم کارایی لازم را نخواهد داشت و به این خاطر نظر پزشکان این بوده که شروع بازی‌ها ممکن است هر کسی را با آسیب های جبران‌ناپذیری روبه‌رو کند. 

وی با بیان اینکه تیم‌ها دو ماه و نیم است که تمریناتشان تعطیل شده است و برای آمادگی مجدد، زمان بیشتری لازم دارند، گفت: با توجه به فاصله بین دو لیگ، این مسئله غیرقابل حل است و بهتر است بازی‌ها برگزار نشود و تکلیف لیگ هم تعیین شود چرا که ما الان بازیکن خارجی را نگه داشته‌ایم و نمی‌دانیم به او اجازه بدهیم برود یا نه، اگر لیگ را تعطیل کنند باشگاه‌ها می‌توانند با خیال راحت برنامه‌هایشان را انجام بدهند. 

آذرنیا در مورد اینکه ۱۳ تیم لیگ برتری خواهان اتمام لیگ نوزدهم هستند و باشگاه‌ و هواداران پرسپولیس معتقدند به این تیم حسادت می‌شود، گفت:‌ چرا ما باید به پرسپولیس حسادت کنیم؟ تیم ما نهم جدول است و به قهرمانی کاری نداریم و برفرض که من به نفع تراکتور صحبت کنم،۱۱ تیم دیگر چه می‌شوند؟ بعضی می‌گویند قهرمان را اعلام کنید اما ۹ هفته مانده و ۲۷ امتیاز می‌تواند جابجا شود.

وی گفت: در حالی که یک‌سوم بازی ها باقی مانده است چه کسی می‌تواند بگوید قهرمان فصل کدام تیم است.

آذرنیا در مورد پرونده‌ها و شکایت‌های خارجی ماشین سازی و همچنین افشاگری زنوزی در مورد پرونده‌های ایرانی در فیفا، عنوان کرد: به علت مهم بودن این پرونده‌ها از طرف مالک باشگاه یک نفر به عنوان نماینده تام الاختیار مأمور بررسی موضوع شده است و من از سیاست‌های باشگاه و زنوزی حمایت می‌کنم. 

وی در عین حال گفت: اتفاقات هفته‌های اخیر در فوتبال کشورمان را باید به فال نیک بگیریم و آن را تلنگری برای اصلاح روند و سیستم معیوب فوتبال کشورمان قلمداد کنیم، تا مجالی برای بهبود شرایط فراهم شود.

به گزارش ایرنا،  تیم ماشین سازی تبریز با ۲۴ اختیار در رده نهم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور جای دارد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال فوتبال لیگ برتر فوتبال پیش نویس اساسنامه تصمیم گیری ماشین سازی باشگاه ها بخش خصوصی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد