Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: ۲۰ هزار سری جهیزیه برای نوعروس‌های نیازمند پیش بینی شده است که تا پایان ماه مبارک‌رمضان اهدا خواهد شد. تاریخ انتشار: 18:03 - 20 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۳۸۶ خبرگزاری میزان - بنابراعلام دفاع‌پرس، سردار محمدرضا یزدی عصر امروز (شنبه) در آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه که در مصلی امام خمینی (ره) با حضور شهردار تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: علاوه بر ارائه کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند تهران بزرگ که از قبل مورد شناسایی قرار گرفتند، مقرر شده هر مسجدی در تهران ۲۰ سری جهیزیه برای نوعروس‌های نیازمند اهدا کند که بدین ترتیب در پایان ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار سری جهیزیه آماده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: برای اشتغال و درمان خانواده‌های نیازمند نیز سپاه تهران بزرگ برنامه‌هایی را با کمک شهرداری تهران و سایر دستگاه‌ها پیش‌بینی کرده که درباره جزئیات این کمک‌ها نیز بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.   فرمانده سپاه تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه در مرحله دوم کمک همدلانه که از امروز به مدت سه روز آغاز شده تعداد ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد، اضافه کرد: ارزش هر یک از این بسته‌ها که به کمک برخی نهاد‌ها مثل شهرداری، بسیج، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد آماده شده ۳۰۰ هزار تومان است؛ تلاش ما این است به نیازمندان به خصوص در شرایط فعلی که بحران کرونا در کشور وجود دارد، کمکی شده باشد. بیشتر بخوانید: سخنگوی سپاه: ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سراسر کشور توزیع شد سردار یزدی در پایان گفت: مرحله سوم کمک همدلانه هم در عید سعید فطر آماده خواهد شد؛ البته این کمک‌ها در طول سال هم ادامه خواهد داشت، بر این اساس تلاش می‌کنیم دو بسته معیشتی دیگر نیز برای نیازمندان تهیه و توزیع کنیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار محمدرضا یزدی سردار محمدرضا یزدی کرونا سری جهیزیه تهران بزرگ خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا که در ابتدای فصل و به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بایرلورکوزن راهی رم شده بود، در پایان فصل باید این باشگاه را ترک کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: مهاجم ایرانی دوست دارد در تیم بماند و کادر فنی رم هم از عملکرد او رضایت دارند. سران باشگاه بایرلورکوزن برای انتقال دائمی آزمون به رم خواستار دریافت ۵/‌۱۲‬ میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت مدیران رم همراه شده زیرا آنها معتقد هستند که برای یک بازیکن ذخیره و بالای ۳۰ سال نباید چنین رقمی را هزینه کنند.

مدیران باشگاه رم در همین خصوص به سران بایرلورکوزن گفته‌اند که حاضرند حداکثر ۷ میلیون یورو برای آزمون هزینه کنند تا قرارداد او با این باشگاه دائمی شود.

لازم به ذکر است که کادر فنی بایرلورکوزن خواستار حضور آزمون در این تیم نیست و باید دید سرنوشت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل چه خواهد شد.

کد خبر 6097085

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟