Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدای استان البرز با اشاره به تلاش ملت ایران برای کمک به همنوعان بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب، گفت: رزمندگان جبهه سلامت ملت ایران را مانند دفاع مقدس رو سفید کردند. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

سردار رستم‌علی رفیعی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد لبیک مردم به فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک به همنوعان در غالب رزمایش مواسات و همدلی، اظهار داشت: برنامه‌ای که این روزها در صدر اخبار کشور قرار گرفته فرمان رزمایش مومنانه‌ای بود که از سر صفا و صمیمیت رهبری عزیز به ملت بزرگ ایران صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر کشوری که در بحرانی قرار بگیرد مشکلاتی برای آن کشور به وجود می‌آید.

"عطر عاشقی" به سراغ کمک‌های مؤمنانه می‌رود/ تجلیل مدافعان سلامت در جمکرانخبر خوش برای مدافعان سلامت در نکا / صدور مجوز پروانه واحد مسکونی رایگان برای کادر درمان + فیلممدافعان سلامت مراکز درمانی سپاه مازندران تجلیل می‌شوند
‌فرمانده لشکر 10 سیدالشهدای استان البرز  با بیان اینکه در حیطه قدرت ایران اسلامی و خارج از حیطه آن مشکلاتی با شیوع کرونا به وجود آمد، بیان کرد: ملت ایران از این امتحان و دستور رزمایش مومنانه سربلند و  سرافزار درآمد. سردار رفیعی با بیان اینکه در دوران جنگ که بر ملت ایران سخت می‌گذشت امام راحل دو تعبیر داشت که امروز بهترین روز تفسیر آن دو تعبیر است، عنوان کرد: فرمایش امام راحل این بود که ما ملت عاشورا و رمضان هستیم و ما را از مرگ و گرسنگی می‌ترسانید. وی با بیان اینکه امروز ملت عاشورا در میلاد امام حسن مجتبی‌(ع) غوغایی به پا کرده است، گفت: از همه اقشار و افراد و سازمان‌ها غوغا کرده‌اند و جوانان و نوجوانان بدانند که این اقدام امتداد ملت عاشورا است. فرمانده لشکر 10 سیدالشهدای استان البرز با بیان اینکه ملت ایران بارها و بارها در زمان دفاع‌مقدس این همدلی را به همه نشان داد، عنوان کرد: رزمندگان جبهه سلامت ملت ایران در زمان شیوع کرونا را مانند دفاع مقدس رو سفید کردند و همه این عزیزان گل گاشتند و ملت با این کار روسفید شد. وی با بیان اینکه در علومی که غربی‌ها و آمریکایی‌ها بیش از 100 سال ما را تحقیر کردند راهزن هوایی شدند، گفت: این کشورها ماسک و مواد ضدعفونی و رفع آلودگی را  از هم می‌دزدند و این در حالی است که ملت ایران در این زمینه همه پای کار آمدند و کارگاه‌های تولید ماسک راه انداختند.

سردار رفیعی با بیان اینکه مادری با 4 دختر خود در استان البرز برای مقابله با کرونا از 8 صبح تا 8 شب برای تامین ماسک  زحمت می‌کشید، گفت: این جلوه‌ای بزرگ از همدلی و باور ملت ایران است که برای رفع مشکل هموطنان خود بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به لبیک مردم به فرمایش رهبری برای کمک به افراد آسیب‌دیده ناشی از کرونا، گفت: جلوه‌های دیگری از این همدلی و همراهی را در زمان تشییع باشکوه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم.

انتهای پیام/ ز

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده لشکر استان البرز دفاع مقدس ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستادکل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم‌جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرورآفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده‌کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روزافزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز