Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:27:10 GMT

اختصاص اعتبار ۴۰ میلیاردی برای اتمام پروژه بیمارستان خمین

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۰۸۹۰

اختصاص اعتبار ۴۰ میلیاردی برای اتمام پروژه بیمارستان خمین

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه بیمارستان خمین از سوی وزارت بهداشت خبر داد.

سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اتخاذ تصمیماتی برای استان مرکزی، به تشکر وزیر از مردم استان و قرارگاه پدافند زیستی استان در موضوع کرونا اشاره و بیان کرد: استان مرکزی در روزهای ابتدایی شیوع ویروس در جایگاه دوم کشور قرار داشت، اما با تلاش های مردم و مسئولان امروز جایگاه استان بهبود یافته و در رتبه ۱۶ کشور از نظر تعداد مبتلایان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در این جلسه نیازهای درمانی استان و مسائل مرتبط با کادر درمان و پرستاران اعم از معوقات مطرح شد، همچنین درباره اعتباری که دولت در بحث مقابله با کرونا به وزارت بهداشت داده است صحبت شد که وزیر در خصوص این اختصاص اعتبار به استان قول مساعد داد.

استاندار مرکزی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی بیمارستان خمین افزود: این بیمارستان برای اتمام ۴۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد که در این جلسه وزیر بهداشت به معاون اداری مالی خود دستور داد اعتبار مورد نیاز برای این پروژه را امسال تامین کنند تا در سال ۹۹ پروژه خاتمه یابد و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه در این جلسه موضوع بیمارستان ولیعصر اراک( عج) که بهره برداری آن طی یک سال آینده مورد تاکید رییس جمهوری است، مورد تاکید وزیر بهداشت قرار گرفت، گفت: مقرر شد وزارت بهداشت هیاتی را متشکل از مدیرکل فنی و معاون اداری مالی وزارتخانه به استان بفرستد تا طی جلسه ای در روز دوشنبه با استاندار مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان و معاون عمرانی استاندار نحوه اداره کار از نظر پیشرفت عمرانی پروژه را مشخص کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بيمارستان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت

 معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت گفت: سطح زیر کشت زعفران در این استان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت و نسبت به ۱۰ سال گذشته نیز رشد چشمگیری دارد.چ

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: کم‌آب‌بر بودن این گیاه مزیت مهمی است که با شرایط آب و هوایی استان مرکزی سازگاری دارد و در شهرستان‌هایی مانند کمیجان یا خمین که در سال گذشته به دلیل کم‌آبی ۱۵۰ حلقه چاه آب در این شهرستان خشک شد فرصت مناسبی است.

اسدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان خمین در تولید زعفران استان مرکزی رتبه اول را دارد و با این کشت به نحوی با تنش‌های آبی مقابله شده است و جایگزین مناسبی برای گیاهان آب‌بر محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت