Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، در کلیپ تازه منتشر شده به مناسبت سالروز بازدید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۳، تصاویری از تجهیز جنگنده‌های سوخوی-۲۲ این نیرو به یک موشک هوابه‌زمین جدید منتشر شده است.

تاکنون اطلاعات بیشتری در خصوص این موشک منتشر نشده است؛ اما به نظر می‌رسد گونه‌ هواپایه و توسعه یافته‌ای از راکت هدایت‌شونده فجر-۴ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راکت فجر-۴ از جمله راکت‌های کالیبر ۳۳۳ میلیمتری است که پیشتر در گونه‌های هدایت شونده با افزودن بالک‌های هدایتی در دو مدل فجر-4 و فجر4CL توسعه یافته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید

سال ۱۴۰۲ یکی از سال‌های پرتلاش ایران در تحقق مبحث چهارم سند تحول در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می‌آید و دانشمندان فضایی ما چندین ماهواره را با اهداف مختلف در این سال با موفقیت به فضا پرتاب کردند.

به گزارش ایسنا، این پیشرفت‌ها تا جایی بوده که حالا ایران جزو ۶ کشور دارای این فناوری قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از دستاوردهای هوافضای کشورمان در ۱۴۰۲ را مشاهده کنید:

منبع: کانال لشکر قدس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد