Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@23:15:18 GMT

ثبت نام دوگانه سوز کردن خودرو‌ها، به زودی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۰۹۶۶

به گزارش اکوفارس، آقای حمید قاسمی ده چشمه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال متقاضیان و مالکان خودرو‌های عمومی از سامانه قبلی و نظر به این که مدیریت کاملی بر روند عملیات تبدیل و پاسخگویی به تقاضا‌های مصرف کنندگان و صاحبان خودرو داشته باشیم ثبت نام این افراد در سامانه جدید به آدرس GCR.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

NIOPDC.IR که در دامنه شرکت ملی پخش فرآورده‌های ملی تهیه شده است پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر این که این سامانه در ۷۲ ساعت آینده میزبان متقاضیان خواهد بود، گفت: از آنجا که سامانه جدید به زیرساخت‌های اطلاعاتی مثل ثبت احوال و شاهکار و ... متصل است صاحبان خودرو می‌توانند با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن همراه خود که متعلق به مالک خودرو باشد به این سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنند.
قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که این سامانه به کارگاه‌های تبدیل و دوگانه سوز کردن خودرو‌ها متصل شده است، افزود: بدین ترتیب افراد پس از ثبت نام، پیامکی را دریافت می‌کنند که به ترتیب زمان و محل سکونت مالکان خودرو عملیات فراخوان و تبدیل انجام خواهد شد.

آقای قاسمی ده چشمه استفاده خودرو‌های عمومی از این خدمات را رایگان اعلام کرد و گفت: براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی شامل وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها و مسافربر‌های شخصی صد در صد رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مالکان خودرو در بر نخواهد داشت.
وی افزود: دوگانه سوز کردن خودرو‌ها علاوه بر تأثیری که بر اقتصاد خانوار‌ها دارد ارزش خودرو‌ها را نیز افزایش داده و توصیه می‌کنیم مالکان خودرو‌های عمومی حتماً از شرایط پیش آمده استفاده نمایند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره ثبت نام کنندگان سامانه قبلی نیز گفت: افرادی که پیش از این در سامانه قبلی ثبت نام کردند و پیامک‌های فراخوان برای آن‌ها ارسال شده حتماً به این پیامک‌ها توجه کنند و به سایت یا شماره تلفن‌هایی که در پیامک اعلام شده مراجعه نمایند، زیرا در غیر این صورت نوبت آن‌ها از دست رفته و افراد باید مجدداً ثبت نام و در نوبت تبدیل قرار گیرند.
آقای قاسمی ده چشمه افزود: هم اکنون همه کارخانه‌ها و مراکز تبدیل با تمام ظرفیت در حال فعالیت هستند و با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که فراهم شده است روند دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
وی درباره دوگانه سوز کردن خودرو‌های شخصی نیز گفت: در این مرحله اولویت با خودرو‌های عمومی است، اما پس از این مرحله نحوه ثبت نام دیگر خودرو‌ها از جمله خودرو‌های شخصی نیز به ترتیب اطلاع رسانی خواهد شد.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دوگانه سوز کردن خودرو ها خودرو های عمومی مالکان خودرو خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است

«سید محسن حسینی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به مواضع متفاوت کشورهای غربی در امور سیاسی و اجتماعی ملت های جهان، اظهار کرد: امروزه دوگانگی مواضع دولت های استکباری در رویدادهای مختلف جهانی بارزتر شده است، یکی از این دوگانگی های مواضع استکبار جهانی در پشتیبانی از تروریسم دولتی رژیم اسرائیل دیده می شود به گونه ای که مردم ستمدیده‌ی فلسطین بیش از ۷۰ سال است که بدترین نوع تروریسم را تجربه می کنند، رژیم صهیونیستی بدون اینکه مورد سرزنش متّحدان خود و برخورد نهادهای بین‌ المللی قرار گیرد، در ماه های گذشته در یک نسل کشی آشکار در نوار غزه بیش از ۱۰۰ هزار نفر را شهید و زخمی کرده و بیش از ۲ میلیون نفر را به آوارگی مضاعف کشانده است.
 
به گفته وی؛ دانشجوی جوان در هر جای جهان، زمانی که معیارهای دوگانه مسلط بر سیاست غرب و تقسیم تروریسم به انواع خوب و بد و ترجیح منافع دولت‌های استکباری بر دانشگاه ها معمولا محیط روشنفکری و آگاهی از مسائل جهانی و اوضاع جاری است، دانشجویان، شور جوانی دارند، به مسائل روز آشنایی دارند؛ لذا به مسایلی که از دیدگاهشان عادلانه نیست، اعتراض می کنند ارزش های انسانی و اخلاقی را مشاهده می کند، پرسش‌های جدیدی در ذهن کنجکاو و جستجوگرش‌ ایجاد و حسّ حقیقت‌ جویی در قلبش زنده‌تر و هوشیارتر شده و او را به کنشگری فعال می کشاند.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با عنوان اینکه دانشگاه ها معمولا محیط روشنفکری و آگاهی از مسائل جهانی و اوضاع جاری است، تصریح کرد: دانشجویان، شور جوانی داشته و به مسائل روز آشنایی دارند؛ لذا به مسایلی که از دیدگاهشان عادلانه نیست، اعتراض می کنند.
 
وی افزود: امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را از بین برده، قطعا محصور کردن مردم دنیا در مرزهای ساختگی و ذهنی مد نظر قدرتمندان ممکن نیست.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های ۹۳ و ۹۴ پیام هایی به جوانان اروپا و آمریکا ارسال کرده بودند که نتایج آن را در سالیان گذشته و به ویژه در جنبش های دانشجویی این روزها  مشاهده می کنیم و خوب است به فرازی از این پیام‌ها در انتهای صحبت اشاره کنم: «رنج های امروز اگر مایه‌ی ساختن فردایی بهتر و ایمن‌تر نشود، فقط به خاطره‌هایی تلخ و بی ‌ثمر فرو خواهد کاست، من ایمان دارم که تنها شما جوان ها هستید که با درس گرفتن از ناملایمات امروز، قادر خواهید بود راه‌هایی نو برای ساخت آینده بیابید و سدّ بیراهه‌هایی شوید که غرب را به نقطه‌ی کنونی رسانده است».
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل