Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@11:39:48 GMT

اهدای جهیزیه از سوی سپاه نقده به نوعروسان نیازمند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۱۰۳۴

اهدای جهیزیه از سوی سپاه نقده به نوعروسان نیازمند

سرهنگ پاسدار علی برنا روز شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهدا (ع) و معاونت مردم‌یاری، ۱۰ قلم کالای اساسی مورد نیاز زوج های جوان نیازمند اهدا شد.
وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را  ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این کالاها شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یک تخته فرش، جاروبرقی، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو، ظروف آشپزخانه و ظروف غذاخوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، نمونه ای از برنامه‌های سپاه تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کاستن هزینه‌های زندگی برای جوانان است و سپاه نیز در صدد است تا گام‌های اساسی خود را در نهادینه کردن این فرهنگ بردارد.
شهرستان نقده با بیش از ۱۲۷ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها نقده مقام معظم رهبری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقده مقام معظم رهبری آذربایجان غربی نقده مقام معظم رهبری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر جواد شریعتی گفت: پارمیدا رضایی، دانش‌آموز ۱۳ ساله اهل شهرستان لالی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.     وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به ۳ بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.   دکتر شریعتی می‌گوید: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان