Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز؛ شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه 98، آغازی بود بر دومین مرحله کمکی مومنانه در سراسر ایران اسلامی تا به یمن همدلی جهادگران، سفره‌های خالی، رنگ و بوئی دیگر بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز؛ شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه 98، دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در نقاط مختلف ایران اسلامی آغاز شد و در حرکتی همدلانه بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مازندران

رزمایش کمک مومنانه در گلوگاه

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در جویبار

اهدای هزینه سالگرد شهید مدافع حرم علی جمشیدی به کمک مومنانه

مادر شهید مدافع حرم: جوانان درس حضور در رزمایش «کمک مومنانه» را از شهدا آموخته‌اند/ حرکت آتش به اختیار مردم به یک اشاره رهبری

عقیله ملازاده سورکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص اقدامات لشکر مردمی حضرت زینب(س) مازندران طی ایام کرونا و در ادامه در رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: این لشکر از همان بدو ورود کرونا به استان، خدمات دهی به مردم را آغاز کرد و خانم‌های بسیجی در نقاط گوناگون استان، فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: در این راستا، سعی کردیم کاری را انجام دهیم که مفید باشد و بسیجیان این لشکر با اقداماتی نظیر ماسک دوزی، برش، ضدعفونی کردن و بُخور دادن تولیدات بهداشتی، سعی کردند تا باری را از روی دوش جامعه بردارند.

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا، 10 چرخ خیاطی صنعتی این لشکر را در شهرهای ساری و قائمشهر به کار گرفتیم که از پنج اسفندماه سال گذشته تا کنون، ماسک دوزی ادامه دارد و تولیدات این کارگاه‌ها در استان توزیع می‌شود.

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر ادامه داد: بسته به ظرفیت و تعداد نیروهای مستقر در کارگاه‌ها، روزانه تا دو هزار ماسک نیز تولید شده است.

ملازاده گفت: مهمترین اصل برای ما تولید در کمترین زمان و توزیع در اسرع وقت بوده است و اینکه طی این مدت، چه تعدادی را تولید کردیم، مد نظر ما نبوده است.

وی بیان کرد: در برخی از کارگاه‌های ما آن قدر تعداد نیروهای داوطلب زیاد بودیم که محبور بودیم برای حضور افراد، شیفت بندی کنیم و تقریبا نیمی از جمعیت لشکر در کار دوخت و دوز اقلام مشازکت داشتند.

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) مازندران عنوان کرد: تمام تشکل‌هایی که در رزمایش کمک مومنانه حضور و مشارکت پیدا کردند، بسیجی‌اند؛ چون این حرکت، یک حرکت بسیجی است.

مادر شهید مدافع حرم اضافه کرد: مقام معظم رهبری با یک فرمایش خودشان پیرامون کمک مومنانه، یک جوشش عظیم در بدنه بسیج ایجاد می‌کند و این رزمایش، هر چند ممکن است که خیلی‌ها عضو بسیج نباشند اما یک حرکت بسیجی است.

ملازاده مطرح کرد: ما پس از اظهارات رهبری در شب نیمه شعبان، کار جمع آوری و بسته بندی اقلام مورد نیاز را در مساجد آغاز کردیم و تاکنون نیز این فعالیت ادامه دارد و به مناسبت شب میلاد کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) شروع به جمع آوری کمک نقدی و غیرنقدی کردیم تا بتوانیم در شب میلاد، توزیع کمک مومنانه در سطح استان را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نکند با بی تفاوتی و کمک نکردن ما، وضعیت خانواده، شهر و یک استان به هم بریزد؛  افزود: در شرایط بد اقتصادی به وجود آمده بسیاری از رانندگان آژانس، تاکسی‌ها، دستفروشان و بسیاری از افراد از کسب درآمدشان باز ماندند و وظیفه ما کمک کردن به آنان است تا جامعه و مردم ما زمین نخورند و این فقر موقتی بر جامعه ما غالب نشود.

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) مازندران تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم در رزمایش مومنانه به حدی است که اگر تمام درختان عالم قلم و تمام مردم نویسنده شوند، هیچ کس نمی تواند از همت والای مردم ایران، کلامی به حق و شایسته به تحریر در بیاورد.

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر تاکید کرد: مردم ایران با هر نظر، مذهب و تفکری که باشند، همگی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و دیدیم که آن‌ها با یک اشاره رهبری، آتش به اختیار عمل کردند و نمی‌گذاریم نه خواست استکبار جهانی و نه در این ایام، کرونا بر ما غالب شود.

ملازاده ادامه داد: ما ملتی هستیم که با جان‌مان در این مسیر قدم بر می‌داریم و مدافع دین و مذهب و آرمان‌هایمان هستیم و اینگونه است که جوانان ما یکی در میدان جنگ از اهداف مقدس کشورش دفاع می‌کند و یک هم امروز که کرونا یک میدان جنگ است در خط مقدم با فقر و بیماری مبارزه می‌کند.

وی با بیان اینکه با وجود کرونا، اتحاد و همبستگی ملت ما چندین برابر شده است؛ می‌گوید: شما به دنیا و کشورهایی نظیر امریکا، انگلستان، ایتالیا و آلمان نگاه کنید، آن‌ها با چه وضعیتی درگیر هستند و آن وقت در کشور ما با وجود تلفات جانی، مردم ما با همه وجود ایستاده‌اند.

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) مازندران در خصوص برگزاری مجازی سالگرد شهدای مدافع حرم در استان عنوان کرد: امروز اگر جوانان ما برای مقابله با کرونا بلند می‌شوند، مردم ما حرکت می‌کنند، درس را از مقاومت و مقابله مدافعان حرم، شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب گرفته‌اند و نباید اردیبهشت مقاومت را که در تاریخ مازندران به ثبت رسیده است، فراموش کنیم.

سورکی یادآور شد: برگزاری یادواره شهدای اردیبهشت مقاومت و پخش برنامه‌های متناسب در صداو سیما و دعوت از خانواده‌های شهدا در برنامه‌های سحرگاهی و افطار خود مستلزم یک همت والا بود که جای بسی تشکر از مسئولان مربوطه دارد.

وی گفت: انجام این مراسم گرامیداشت حتی به صورت مجازی یعنی ما هنوز شهدای خود را فراموش نکردیم و هنوز هم به یاد آن‌ها هستیم و یادشان را گرامی می‌داریم که این حرکت، ارزشمند است.

اهدای هزینه سالگرد شهید مدافع حرم علی جمشیدی به کمک مومنانه

رزمایش مؤمنانه به مناسبت سالگرد کربلایی علی جمشیدی، شهید مدافع حرم  شهرستان نور در منزل وقفی شهید برگزار شد.

بسته‌های معیشتی به مناسبت سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان نور در منزل وقفی شهید تهیه و آماده و به نام رزمایش مؤمنانه بین افراد نیازمند توزیع شد.

مادر شهید مدافع حرم شهرستان نور در حاشیه این رزمایش در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به شهدای خانطومان و فراخوان برای اجرای رزمایش مؤمنانه اظهارکرد: امسال مراسم سالگرد شهید علی جمشیدی با شرایط فعلی و ویروس کرونا برگزار نشد.

وی گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب و رزمایش مؤمنانه با همراهی مردم، خانواده مبلغی را که برای مراسم سالگرد در نظر داشت در رزمایش مؤمنانه هزینه کرد که با شروع ماه مبارک رمضان برای شرکت مردم در رزمایش فراخوان داده شد.

مادر شهید علی جمشیدی تصریح کرد: فراخوان رزمایش مؤمنانه شهید جمشیدی از اول ماه رمضان تا 12 ماه رمضان بود که استقبال خوبی از طرف مردم شد و با توجه به اینکه برای 110 بسته معیشتی برنامه‌ریزی شد اما 169 بسته معیشتی آماده و توزیع شد.

وی افزود: این بسته ها شامل (ماکارانی، رب، سیب زمینی، پیاز، گوشت، مرغ، عدس، لپه، شکر، برنج، خرما، روغن، آردهای گندم و برنج، نمک تبرک امام رضا و ...) همراه با بسته فرهنگی که در کل شهرستان نور، رویان، ایزدشهر، بلده، چمستان و روستاها توزیع شد و سعی بر این بود که در هر روستا یک نیازمند پوشش داده شود.

مادر شهید در خصوص خانه وقفی که به نام شهید فرهنگی علی جمشیدی توسط خانواده شهید خریداری شد و وقف کارهای فرهنگی است، افزود: آمادگی داریم این خانه کلنگی با کمک خیرین برای اهداف فرهنگی در شهرستان در چند طبقه شامل مدرسه، باشگاه، مؤسسه فرهنگی و ... ساخته و به صورت وقفی زیر نظر خانواده شهید اداره شود.

گفتنی است مقداری از مبلغ مراسم توسط خانواده با برگزاری مسابقه برای روزه اولی‌ها در شهرستان هزینه شد و با قرعه کشی به 50 نفر از روزه اولی‌های دختر و پسر جایزه توسط خانواده شهید اهدا شد.

رزمایش کمک مومنانه در سوادکوه شمالی

احمد شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ارزش هر اقلام مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه  350هزار تومان است.

وی افزود: باهمت حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) سوادکوه شمالی نیز 1500 بسته غذای گرم آمده می‌شود و بین آسیب دیدگان توزیع خواهد شد

تهیه و توزیع 3 هزار بسته غذای گرم در میاندورود

 

آذربایجان شرقی

آماده‌سازی رزمایش مواسات و همدلی مومنانه با همکاری سپاه ناحیه ویژه غدیر تبریز با همکاری پایگاه های بسیج جامعه زنان در مصلای امام خمینی ره تبریز

 

خراسان رضوی

آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در سرخس با توزیع ۶۲۰ بسته معیشتی

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عصر امروز و در آستانه میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه با توزیع ۶۲۰ بسته معیشتی اهدایی احسان و برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین افراد آسیب‌دیده از بحران کرونا در شهرستان سرخس آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در روز جمعه و در ساعاتی که مومنان نماز باشکوه جمعه را اقامه و به خطبه‌ها گوش فرا می‌دادند، مصلی  نماز جمعه سرخس رنگ و بویی از جنس احسان و نیکوکاری به خود گرفت و طرحی به عنوان طرح احسان در این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: در این طرح ۶۲۰ بسته معیشتی از سوی بنیاد برکت احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آماده و در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام بین افراد آسیب‌دیده از بحران کرونا در شهرستان سرخس توزیع می‌شود.

توزیع 1000 بسته افطاری بین نیازمندان سرخس توسط آستان قدس رضوی

اصغر عرب محمدی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: 1000 بسته افطاری به همت دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی و مشارکت خادم یاران رضوی شهرستان سرخس آماده‌سازی و بین نیازمندان سرخس توزیع شد.

مدیر پیشرفت منطقه‌ای معین اقتصادی آستان قدس رضوی سرخس افزود: مجموع ارزش ریالی این بسته‌ها 55 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل یک لیتر شیر، یک بسته خرما، یک قوطی پنیر، نیم کیلو حلواارده، یک کیلو نشاسته و یک کیلو شکر است.

عرب محمدی با تأکید بر اینکه توزیع این بسته‌های معیشتی در قالب طرح «کرامت رضوی» انجام شد، تصریح کرد: این بسته‌ها پس از شناسایی نیازمندان در شهر و برخی روستاهای شهرستان توزیع شد.

توزیع 1300 بسته غذایی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه درگز

در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه انجام شد؛ توزیع 1700 بسته معیشتی بین نیازمندان کاشمر

علی یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال جاری خواستار مواسات و همدلی نسبت به فقراء و نیازمندان در شرایط حساس کنونی کشور شدند که  سپاه پاسداران بلافاصله با کمک نیروهای مردمی زمینه را برای این اقدام خداپسندانه فراهم کرد.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان ما هم از این قاعده مستثنی نبوده و پیرو فرمایشات حضرت آقا و دستورات و سلسله مراتبی که ابلاغ شد با همکاری خیرین و هیئت امنای مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج و فرماندهان حوزه‌های مقاومت این مهم را در رأس امور قرار دادیم.

فرمانده سپاه کاشمر با بیان اینکه در آغاز ماه مبارک رمضان و در اولین مرحله رزمایش حدود ۲۰۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: در دومین مرحله توزیع کمک های مومنانه نیز به همت بسیج سازندگی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج بالغ بر 1700 بسته معیشتی در سطح شهرستان کاشمر و کوهسرخ توزیع می شد.

وی با بیان اینکه این بسته های معیشتی به دست افراد نیازمند و متأثر از بیماری کرونا خواهد رسید، خاطرنشان کرد: هزار بسته را مجموعه بسیج سازندگی و 700 بسته را حوزه ها، پایگاه ها و هیئت امنا مساجد تهیه کردند.

یعقوبیان با تاکید بر اینکه مرحله اول رزمایش کمک مومنانه قبل از شروع ماه مبارک رمضان برگزار شد، تصریح کرد: سومین مرحله کمک های مومنانه در لبیک به پیام مقام معظم رهبری نیز همزمان با عید سعید فطر در سطح شهرستان کاشمر توزیع خواهد شد.

تداوم مواسات و همدلی در رزمایش کمک مومنانه بخش کدکن

همزمان با ماه مبارک رمضان، خیران نیک اندیش برای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در شهر کدکن صحنه‌های کم نظیری از همدلی، نوع دوستی و مهربانی را به نمایش گذاشته اند و برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا دست به کار شدند.

در مرحله نخست این رزمایش، بسته های تامین اعتبار شده توسط خیرین و همچنین به همت مرکز نیکوکاری امام حسین علیه السلام، حوزه مقاومت بسیج کربلا و ستاد نماز جمعه کدکن، بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در شهر کدکن توزیع شد.

در این مرحله حدود 230 بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته دو میلیون و سیصد هزار ریال بین نیازمندان شهر کدکن توزیع شد.
امام جمعه شهرکدکن در خصوص مرحله دوم این رزمایش گفت؛ مرحله دوم این رزمایش در سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) برگزار شد.

حجت الاسلام حسین بوژمهرانی در خصوص شناسایی نیازمندان در سطح روستاهای بخش افزود : نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در روستاهای سطح بخش توسط برخی از معتمدین و فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج مستقر در روستاها ، شناسایی و توزیع اقلام صورت گرفت.

وی که مسئولیت مرکز نیکوکاری امام حسین (علیه السلام) را عهده دار است،ضمن قدردانی ازحمایت برخی ارگان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی در این رزمایش، اظهار کرد: در این مرحله نیز تعداد ۲۲۰ بسته موادغذایی مجموعا به ارزش ریالی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال به همت حوزه مقاومت بسیج کربلای کدکن، کانون خادمیاران آستان قدس رضوی، اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تربت حیدریه، هیئت امنای آستان مقدس امام زاده عبدالله (علیه السلام) و کمک های مردمی بخش کدکن، تهیه و بین نیازمندان ساکن در روستاهای تابعه بخش کدکن توزیع شد.

 بوژمهرانی ضمن با اینکه مجموع هزینه جمع آوری شده در دو مرحله از این رزمایش مبلغ  ۱۱۰۰ میلیون ریال است، افزود : در صورت استمرار کمک های مردمی و تامین اعتبار خرید اقلام معیشتی، مرحله سوم این رزمایش در پایان ماه مبارک رمضان انجام می شود.

بخش کدکن به مرکزیت شهر کدکن، دارای تعداد 17 روستا، جمعیتی حدود 14 هزار نفر و وسعت تقریبی 800 کیلومتر مربع در 65 کیلومتری شمال غربی شهرستان تربت حیدریه واقع است.

 

چهارمحال و بختیاری

نانوایان بروجنی 12 هزار نان رایگان در بین مردم توزیع کردند

امام جمعه بروجن در گفت و با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: برای سومین سال پیاپی و با مشارکت نانوایان 12 هزار قرص نان به صورت رایگان در بین مردم توزیع شد.
 
حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق، بیان کرد: در این اقدام حسنه 13 خباز بروجنی 48 کیسه آرد را در دو شیفت صبح و بعدازظهر پخت کرده و در اختیار مردم قرار دادند.
 
وی با تقدیر از مشارکت و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و واحدهای نانوایی در عرضه نان صلواتی، افزود: هدف از این طرح ترویج سنت‌های حسنه خیرات و کمک به هم‌نوع در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) است.

در مرحله دوم از رزمایش مواسات و کمک مومنانه؛ همت خیّران بروجنی کمک مومنانه را به خانه 2 هزار نیازمند و خانواده آسیب‌دیده از کرونا بُرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: در لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای و در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه، 2 هزار بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.
 
سرهنگ اسماعیل عظیمی، افزود: این بسته‌ها شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ، روغن مایع، ماکارونی و... بوده که با مشارکت 5 میلیارد ریالی خیّران و مردم نوع‌دوست شهرستان بروجن تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 20 گروه جهادی در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج وظیفه ساماندهی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی را برعهده داشتند، بیان کرد: در مرحله سوم از این رزمایش نیز 800 بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
سرهنگ عظیمی، اضافه کرد: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با عید سعید فطر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، در مرحله اول این رزمایش 700 بسته غذایی با کمک 1 میلیارد و 200 میلیون ریالی خیّران شهرستان بروجن تهیه و در اختیار افراد و خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

در راستای کمک مومنانه؛نانوایان اردلی به ندای رهبری لبیک گفتند/ توزیع 8 هزار قرص نان در بین مردم

نانوایان شهر اردل همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در راستای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اردل 8 هزار قرص نان طبخ و به صورت صلواتی بین مردم توزیع کردند.

اسدالله صالحی یکی از نانوایی‌های قدیم شهر اردل  ضمن تبریک به مناسبت  کریم اهل بیت(ع) گفت: امسال با توجه به اثرات ویروس کرونا بر اقتصاد و اقشار آسیب‌پذیر جامعه، و پیرو فرمایش رهبر انقلاب اسلامی ما هم در رزمایش کمک مومنانه سهیم شدیم و 8 هزار نان صلواتی طبخ و ببین مردم توزیع کردیم.

صالحی افرود: این کمک خیرخواهانه با توکل به خدا و همت خیران انشالله تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

آغاز مرحله دوم رزمایش سراسری "کمک مومنانه" در شهرستان لردگان

همزمان با میلاد کریم اهل امام حسن مجتبی(ع) مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه با مشارکت بسیجیان و خیرین و با توزیع بیش از 2500 بسته معیشتی در شهرستان لردگان صبح امروز شنبه 20 اردیبهشت ماه 1399 آغاز شد. گفتنی است با هدف کمک به اقشار کم درآمد و  آسیب دیده در بیماری کرونا این رزمایش علاوه بر شهرستان لردگان به صورت همزمان در سراسر شهرستانهای  کشور برگزار می گردد.

 

خراسان شمالی

توزیع 1450 بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش مواسات در بجنورد

مهدی الهی راد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در حاشیه دومین مرحله رزمایش همدلی و مواسات در بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: در مرحله نخست کمک مومنانه که مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری شکل گرفت، امورات گسترده ای از طرف آحاد مردم به خصوص جهادگران بسیجی انجام شد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش در مرکز خراسان شمالی یک هزار و 500 بسته معیشتی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

الهی راد با اشاره به اینکه لیست افراد آسیب دیده و نیازمند توسط جمعی متشکل از فرمانده پایگاه های بسیج، دهیار روستاها، شورا و معتمدین محل جمع آوری شده است، گفت: در واقع این بسته ها به خانواده هایی تحویل داده می شود که تحت پوشش هیچ نهاد یا سازمان حمایتی نیستند.

وی یادآور شد: در شهرستان بجنورد بیش از 6 هزار خانواده آسیب دیده از بحران کرونا و نیازمند شناسایی شد که انشالله تا آخر ماه مبارک رمضان همگی تحت پوشش بسته های معیشتی قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش که امروز همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) انجام می شود، تعداد یک هزار و 450 بسته معیشتی بسته بندی و در اختیار خانواده ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این بسته های معیشتی متشکل از اقلامی چون ماکارونی، رب، سویا، حبوبات، روغن، خرما و شکر است، گفت: ارزش ریالی هر بسته بالغ بر 250 هزار تومان است که با حمایت آستان قدس رضوی، پتروشیمی خراسان و بسیج و خیرین آماده سازی شده است.

الهی راد گفت: بخش زیادی از افرادی که در لیست احصا شده اند، تاکنون نیازمند نبوده اند، اما به واسطه کرونا، زندگی شان به سختی افتاده، شغلشان را از دست داده اند و معیشت و امرار و معاششان به مشکل خورده است که این بسته معیشتی می تواند، مرهمی باشد تا بتوانند این دوران را سپری کنند.

وی یادآور شد: قطعا تمامی تلاش ها بر این راستا است که نیازمندان را نه تنها در بجنورد بلکه در سایر شهرستان ها نیز تحت پوشش قرار بگیرند که با حمایت های خیران و عنایت مقام معظم رهبری و تلاش جهادگران بسیجی این کمک ها به دست مردم نیازمند خواهد رسید.

 

لرستان

همدلی و مواسات لرستانی ها در رزمایش بزرگ #کمک_مومنانه

جمع آوری و بسته بندی کمک های مومنانه لرستان برای نیازمندان

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در الشتر

 

مرکزی

توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خنداب

به گزارش دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب؛ با اشاره به اقدامات جهادگران این شهرستان در مقابله با ویروس کرونا گفت: شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور باعث شد تا علاوه بر مسئولان، مردم و گروه‌های جهادی هم پای کار باشند و با الگوبرداری از ایثارگری‌های دفاع مقدس موجی از همدلی را برای مقابله با این ویروس ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه آحاد مختلف جامعه هر کدام متناسب با توانشان پای کار آمدند، افزود: عده‌ای به ضدعفونی شبانه معابر و درب منازل پرداختند و برخی هم به جمع‌آوری اقلام بهداشتی و عده‌ای دیگر هم جهادی وار اماکن عمومی و مساجد را ضدعفونی می‌کنند و داوطلبان بسیاری از اقشار مختلف و در هر سن و سالی برای کمک در تهیه و تولید اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، گان، تهیه موادضدعفونی کننده و ... اعلام آمادگی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب با تاکید بر اینکه این ویروس زندگی و وضعیت معیشتی آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار داد و متاسفانه اقشارآسیب‌پذیر و کم برخوردار بیشترین ضربه را از این ویروس خوردند، گفت: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه در راستای کمک به خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا، در شهرستان خنداب نیز همانند سایر نقاط دیگر سرزمین‌مان این طرح آغاز شد و مردم و خیرین شهرستان مانند گذشته کمر همت بستند تا به همشهریانی که زندگی آن‌ها تحت تاثیرشرایط اقتصادی قرار گرفته کمک کنند.

مهدی با بیان اینکه در اولین مرحله این رزمایش ۱۸۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین جامعه هدف توزیع شد، گفت: مبلغ ۲۲ میلیون تومان از طریق شماره حساب امربه معروف ناحیه جمع آوری شده است که در مرحله دوم رزمایش روز میلاد امام حسن (ع)برای تهیه بسته‌های موادغذایی و توزیع بین نیازمندان صرف خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خنداب خبرداد و گفت: در این مرحله از رزمایش تعداد ۱۱۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان آماده توزیع خواهد بود.

مهدی خاطرنشان کرد: در این رزمایش دستگاههای اجرایی، خیرین و بسیجیان مانند ۸ سال دفاع مقدس کمک حال ما بودند؛ از تمامی مردم ولایت‌مدار و خیرینی که به اندازه توان خود از سراسر نقاط کشور همراه ما بودند تشکر می‌کنم و تقاضا دارم که در دو مرحله دیگر از رزمایش هم، ما را تنها نگذارند.

 

گلستان

رزمایش مومنانه در گلستان؛سفره‌هایی که با کمک های مومنانه پرشد/ از مردم برای کمک به مردم

به گزارش  گلستان ما؛  همه ساله  در ماه مبارک رمضان مردم مسلمان کشورمان در قالب افطاری  و تهیه سحر به نیازمندان کمک می کنند.

اما کمک های امسال رنگ بوی دیگری دارد و با ساز و کار و نام کمک های مومنانه  پس از فرمایشات مقام معظم رهبری برای دست‌گیری و کمک به نیازمندان در  ماه مبارک رمضان رنگ و بوی دیگری گرفته است.

آری در این روزهای سخت که معیشت بسیاری از مردم به خاطر شیوع بیماری کرونا تنگ ‌تر از گذشته شده، باردیگر این مردم و خیران هستند که با تعاون و همکاری توانسته اند بارقه امیدی را در دل نیازمندان ایجاد کنند و و سفره‌های آنان که از همیشه کوچکتر و خالی‌تر شده را در ماه مبارک رمضان خالی نگذارند.

در ابتدا سپاهیان استان گلستان با تشکیل قرارگاه با اختصاص مبلغی از حقوق خود به پویش رزمایش کمک مومنانه  پیوستند.

سپس تهیه بسته های معیشتی هم در دستور کار بسیجیان و خیران  قرار گرفت و در همان روزهای اول  بیش از 10 میلیارد ریال کمک جمع آوری و بیش از 200 هزار بسته معیشتی در بیان نیازمندان توزیع شد و کم کم دستگاه های اجرایی هم به این پویش پیوستند

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نام هایی بودند که یکی پس از دیگر بر طرح های کمک به هموطنان نیازمند توسط سپاه پاسداران و بسیج ،ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، مراکز نیکوکاری، موکب هاو .. نهاده شد.

این رزمایش پیش از آغاز ماه مبارک  رمضان در برخی از شهرستان‌ها به اجرا درآمد و بیش از 49هزار بسته غذایی به صورت خودجوش توسط گروه های مردمی تهیه و میان نیازمندان شهرهای استان توزیع شده بود اما در چهارم اردیبهشت ماه به صورت متمرکز در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا شروع شد.

این مراسم با حضور سردار ملک فرمانده سپاه نینوای استان گلستان و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در مرحله نخست این رزمایش سراسری بیش از 10 هزار بسته غذایی بین نیازمندان و محرومان استان توزیع شد.

آری در ماه مهمانی خدا ، سفره های آسمانی برای همه مردم در استان گسترده شده و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف هم پای کار آمده اند و هرکدام از حقوق ماهانه تاتهیه بسته های معیشتی و اهدای نان مهربانی و ..هرکدام گوشه‌ای از کار را گرفته‌اند.

اینجا حتی کارگران هم برای کمک حقوق های یک روز تا یک ماه خود را بخشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان هم هم از ابتدا در پیامی از همه خیران و مومنان خواسته بود هر کس با هر قومیت و مذهبی مانند همیشه در کنار هم قرار بگیرند و از نیازمندان دست‌گیری کنند وهزینه‌های افطاری خود را در ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان اختصاص دهند.

براساس گفته‌های مسئولان قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه 200 هزار بسته غذایی تهیه و بین محرومان و کسانی که معیشت آنان به واسطه شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده است، توزیع شود.

در فاز نخست این رزمایش  بیش از 24هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: اصحاب وقف در استان تا کنون بیش از 5 هزار بسته معیشتی را برای کمک به نیازمندان تقبل کردند که این بسته‌های غذایی در سراسر استان توزیع  شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد افزود:ان شا الله تا پایان ماه مبارک رمضان 15 هزار بسته معیشتی تهیه و در بین اقشار کم درآمد و آسیب دیده توزیع می شود.

گرگان:  توزیع بسته های معیشتی با محوریت مساجد

آماده سازی ۵ هزار سبد غذایی برای محرومین شهرستان گرگان صبح سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ به کمک مرکز نیکوکاری مصلی نماز جمعه گرگان، موکب علی بن موسی الرضا (ع) و به اتاق بازرگان استان گلستان در مصلی نماز جمعه شهرستان گرگان انجام شد.

در شهر گرگان هم رزمایش همدلی و کمک مومنانه با محوریت مساجد در سطح 90 محله این شهر در حال اجرا است

فرماندار گرگان هم از نذر «نان مهربانی» در مرکز استان خبر داد و گفته در ماه مبارک رمضان نذر نان مهربانی برای کمک به اقشار کم بضاعت و ضعیف جامعه اجرا می‌شود و مردم می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

2هزار بسته غذایی از سوی ستاد اجرایی امام در 16 اردیبهشت ماه بین نیازمندان و هموطنان آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی استان که همه ساله مراسمات افطاری در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کردند، امسال هزینه‌های آن را به تهیه بسته‌های غذایی ویژه نیازمندان اختصاص دادند.

124 هزار بسته معیشتی هم توسط خیرین و هیئتهای مذهبی و گروه های جهادی در بین نیازمندان و به صورت آبرومندان و در نیمه های شب توزیع شد.

علی اسدی با بیان اینکه برآورد دقیقی از کمک‌های انجام شده از سوی هیئت‌ها به نیازمندان وجود ندارد، افزود: فقط یکی از هیئت‌های استان تاکنون بیش از یک و نیم میلیارد تومان اقلام غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده است. با توجه به گستردگی فعالیت‌ها و حجم کمک‌های جمع‌آوری شده، امکان برآورد دقیق وجود ندارد.

وی به توزیع رایگان نان (نان مهربانی) در محله‌های مختلف شهر گرگان اشاره کرد و گفت: این کار روزانه در ایام ماه مبارک رمضان در 33 نقطه شهر گرگان اجرا می‌شود و هر روز یک هزار کیسه آرد برای پخت نان و توزیع بین خانواده‌های نیازمند تهیه شده است.

14000 بسته معیشتی هم تاکنون توسطه سپاه پاسداران در گرگان توزیع شد و بسته های افطاری ساده تقدیم شهروندان در محلات شده است.

گنبدکاووس: توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی کمک های مومنانه بنیاد مستضعفان در گلستان

 حسن خسروی مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان 16 اردیبهشت ماه در حاشیه توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی با همکاری پایگاه های بسیج گنبدکاوس گفت: در مرحله دوم کمک های مومنانه بنیاد مستضعفان ۴۵۰۰ بسته معیشتی در گلستان توزیع خواهد کرد که از این تعداد ۲۰۰۰ بسته در شرق استان میان نیازمندان با همکاری سپاه نینوا توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه کمک های مومنانه تا اعلام وضعیت سفید میان نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، خرما و سویا است که در مرحله بعد گوشت سفید و قرمز نیز به این سبد معیشتی اضافه می شود.

سرهنگ رمضانعلی قاسمپور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس هم از توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی از آغاز اهدا کمک های مومنانه با همکاری سپاه پاسداران، بسیجیان و خیران در سطح این شهرستان خبر داد.

توزیع3250بسته‌معیشتی بسیج‌کارکنان گلستان در طرح کمک‌مومنانه

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه نینوا استان گلستان گفت: با فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص کمک مومنانه تاکنون ۳ هزار و ۲۵۰ بسته کمک معیشتی بین خانوارهای کم‌برخوردار توزیع شده که در ادامه بر تعداد آن می‌افزاییم و آن را با قوت دنبال می‌کنیم.

گالیکش: توزیع 5200 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه

 فرمانده سپاه گالیکش گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه نیز 1500 بسته آماده توزیع است.

 احمد کوهستانی اظهار کرد: در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در گالیکش، تاکنون درمجموع 5200 بسته معیشتی در بین نیازمندان گالیکش توزیع‌شده است.

وی در آئین دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان گالیکش بیان کرد: قبل از اجرای این رزمایش تا روز نیمه شعبان هزار بسته بین نیازمندان شهرستان گالیکش توزیع‌شده بود؛ پس از فرمایش مقام معظم رهبری کار با همکاری مجموعه شهرستان شدت گرفت و اتفاقات بسیار خوبی رقم‌زده شد تا این حرکت یک حرکت ماندگار در ذهن مردم گالیکش باشد.

فرمانده سپاه گالیکش خاطرنشان کرد: در مرحله اول این رزمایش که از نیمه شعبان تا ابتدای ماه مبارک رمضان انجام شد 2 هزار بسته تهیه و بین نیازمندان گالیکش توزیع شد.

مواسات و همدلی این روزها فقط به تهیه بسته‌های غذایی خلاصه نمی‌شود، عده‌ای دیگر بخشش را به گونه دیگری مشق می‌کنند.

در ماه‌های اخیر بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارها را تعطیل کرد و خیلی‌ها حتی توان پرداخت اجاره ماهانه خود را هم نداشتند؛ برخی از صاحبان مغازه‌ها و خانه‌ها اجاره یک تا دو، سه ماه خود را بخشیده‌اند.

شهرداری گرگان هم اجاره اسفند و فروردین ماه مستأجران و ورزش و جوانان نیز اجاره 200 سالن و مکان ورزشی را بخشیده‌اند.

اینروزها خانواده های شهدا هم که همواره درکارهای خیر پیشقدم هستند یکی پس از دیگری به پویش کمک مومنانه می پیوندند و امروز مادر شهید حسن کردکتولی هم با بخشیدن یک ماه مستمری خود به کمک نیازمندان آمده است.

تهیه و توزیع ۲۰۸ بسته غذایی در کردکوی
تعداد بازدید تعداد 106 تاریخ ارسال تاریخ ارسال: ساعت ۱۰:۱۵ ق.ظ، چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت، سال ۱۳۹۹ نظرات بدون نظر

۲۰۸ بسته معیشتی توسط سپاه، بسیج مستضعفان، هلال احمر و جهاد کشاورزی شهرستان آماده سازی و توسط بسیجان گروه جهادی، بنیاد شهید و بسیج پیشکسوتان و گروه جهادی طلاب شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

 تهیه و توزیع 700 بسته معیشتی در بین نیازمندان کلاله

بیات کوهسار فرمانده سپاه و دبیر ستاد کمک مؤمنانه در شهرستان کلاله  هم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد بسته های توزیعی بین آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا و نیازمندان، به بیش از 5000 بسته رسیده است.

بیات کوهسار گفت: ستاد شهرستانی کمک مؤمنانه کلاله، علاوه بر این یکصد میلیون تومان وجه نقد و حدود ده هزار پرس غذای گرم نیز در بین نیازمندان توزیع کرده است.

دبیر ستاد کمک مؤمنانه تصریح کرد: کمک ها به جامعه هدف همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه و عضو ستاد کمک مؤمنانه شهرستان هم با قدردانی از مردم در مشارکت کمک به نیازمندان گفت: تا کنون در شهرستان کلاله بیش از 700 میلیون تومان کمک جمع آوری شده که در قالب سبد معیشتی و همچنین کمک نقدی به دست نیازمندان رسیده و تداوم هم خواهد داشت.

ضرورت پرهیز از موازی کاری برای پوشش بهتر کمک ها

اگرچه این طرح خدا پسندانه  به صورت مطلوب در حال اجراست و ازخیرین و فعالان جهادی خوب ارزیابی می شود اما در مواردی موازی کاری بین دستگاه ها، یکسان نبودن بسته ها و نبود اطلاعات کافی از نیازمندان واقعی باعث شده توزیع بسته های معیشتی با مشکلاتی همراه شود و در برخی محلات افراد نیازمند از این بسته ها بی نصیب باشند و افرادی نیز چند بار پوشش داده شوند.

 سید موسی حسینی؛ جانشین سپاه نینوا هم پیش از این در جلسه ستاد استانی طرح کمک مومنانه در اواخر فروردین ماه  اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه نینوا را به عنوان دبیر این رزمایش مشخص کرده ایم.شناسایی افراد نیازمند را به عنوان یکی از اصلی ترین محور های اقدام میدانیم و معتقدیم بسیج به عنوان یک شبکه وسیع مردمی در تمامی مساجد متولی شناسایی تمام خانوار های کم برخوردار خواهد بود.

جانشین سپاه نینوا با اشاره به این که حتی اگر برخی محلات مسجد نداشتند حوزه مقاومت بسیج در آن محله نقش آفرینی خواهد کرد، اذعان داشت: ما تجربه گرانبهایی در زلزله کرمانشاه و سیل گلستان داریم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تفرق و موازی کاری با دیگر دستگاه های پیش نیاید.

حسینی اضافه کرد: آنچه که ممکن است به این طرح آسیب بزند موازی کاری و هماهنگ نبودن دستگاه مختلف با یکدیگر است که میتواند باعث شود به یک خانوار کم برخوردار بسته های معیشتی زیادی رسیده و یک خانوار هیچ بسته ای دریافت نکند.

کلیه جهادگران بسیجی  2 هزار پایگاه مقاومت بسیج در سطح استاندر پویش کمک های مومنانه به ارائه خدمات به مردم می پردازند.

به نظر می رسد؛ متولی شدن یک نهاد و تجمیع شدن کمک‌ها و توزیع هماهنگ می تواند در هرچه بهتر بهره مندی نیازمندان از کمک های معیشتی موثر باشد.

سردار ملک در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در مینودشت خبر داد: توزیع بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه/ مرحله دوم با ۲۰ هزار بسته آغاز شد

به گزارش گلستان ما، صبح امروز با حضور سردار سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان، دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان گلستان با توزیع نزدیک به ۲۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان مینودشت آغاز شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان، قرارگاهی در تهران و به تبع آن استان ها تحت عنوان فرمایش رهبری تشکیل شد.

سردار علی ملک شاهکوهی افزود: از همان ابتدا با همکاری و عضویت دستگاه های اجرایی این قرارگاه اقدامات خود را آغاز کرد و از امروز مرحله دوم کشوری آن با توزیع نزدیک به یک میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان، آغاز شد.

وی گفت: در استان گلستان نیز با توزیع نزدیک به ۲۰ هزار بسته، دومین مرحله این رزمایش آغاز می شود و تا به امروز نزدیک به ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان گلستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: تا اعلام وضعیت سفید در استان گلستان، ما با تمام قوا در کنار مردم و دولت هستیم.

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه مینودشت در این مراسم گفت: با دستور رهبری مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان، شهرستان مینودشت با گام گذاشتن در این حصوص، تاکنون ۴ رزمایش را برگزار کرده است که به واسطه آن در مجموع ۵ هزار و ۷۴۵ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۵۴۷ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان هزینه شده است.

وی افزود: امروز نیز با توزیع نزدیک به یک ۲۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان مینودشت، دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان مینودشت آغاز شد.

دومین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه در گنبدکاووس؛ توزیع بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان

 

قم

کمک مومنانه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران

 

اصفهان

بسته بندی و توزیع 35 هزار بسته معیشتی در استان اصفهان

رزمایش کمک مؤمنانه خادمیاران نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان












آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان برخوار

به نقل از صاحب نیوز؛ مردم شهرستان برخوار در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله دوم آماده سازی و توزیع اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند را آغاز کردند.


 










یادمان شهید حججی میعادگاه خیران در رزمایش مواسات

 

کهگیلویه و بویراحمد

آغاز مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه در کهگیلویه و بویراحمد با توزیع 74 هزار بسته معیشتی

 

قزوین

رزمایشی کریمانه همزمان با میلاد کریم اهل بیت در قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین: رزمایش کمک مومنانه در عالی‌ترین سطح اجرا می‌شود/ توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار محمدرضا شاهرخی عصر امروز(شنبه) در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه که در سپاه ناحیه امام حسن (ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت اظهار کرد: خداوند توفیق داد تا مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه را اجرا کنیم.

وی افزود: با یک حرکت عمومی و جوشش بانشاط مردمی، این کار در سطح بسیار بالایی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ما به طور کلی ۲۵ هزار بسته معیشتی را در سراسر استان در قالب رزمایش توزیع خواهیم کرد؛ به طوری که پوشش دورترین نقاط تا نزدیک‌ترین نقاط به محل ستاد اجرای رزمایش، یکسان اتفاق می‌افتد.

این مقام مسئول بیان کرد: به واسطه گروه‌های جهادی بسیج، این اقلام در اختیار نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا که شناسایی شده‌اند، قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه در استان، در عالی‌ترین سطح اجرایی می‌شود؛ چراکه کاری که پشتوانه مردمی داشته باشد و مردم هم از روی اعتقاد و باور حضور پیدا کنند، خیلی عالی انجام می‌شود.

شاهرخی یادآور شد: این ۲۵ هزار بسته به جز اقداماتی است که در سطح مساجد و پایگاه‌ها انجام می‌شود؛ به طوری که شاید ده‌ها هزار بسته توسط گروه‌هایی هم که در مساجد و پایگاه‌ها هستند نیز توزیع می‌شود و همچنان ادامه دارد.

 

اردبیل

کمک مومنانه استان اردبیل در شهرستان مشکین شهر

 

گیلان

توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان

به گزارش ۸دی، دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی به طور همزمان در سراسر گیلان آغاز شد.

حجت الاسلام ولی عادلی، سخنگوی ستاد اجرایی رزمایش مواسات با بیان اینکه پس از فرمایش رهبر انقلاب رزمایش بزرگ مواسات در گیلان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و دستگاه های حمایتی آغاز شد اظهار کرد: قبل از آغاز رزمایش حدود ۴۶هزار بسته بین نیازمندان توزیع شد، در مرحله اول رزمایش نیز ۵۰هزار بسته معیشتی و امروز در مرحله دوم همزمان با ولادت کریم اهل بیت ۵۵هزار بسته دیگر توزیع می‌شود.

عادلی با اشاره به اینکه بخش عمده این هدایا توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هدیه شده است گفت: امیدواریم با این روال کمک مردم و خیرین در مرحله سوم و در روز عید فطر ۵۰هزار بسته معیشتی دیگر نیز توزیع شود.

سخنگوی ستاد اجرایی رزمایش مواسات در رابطه با راه های کمک کردن به این رزمایش افزود: شماره حسابی به نام رزمایش موجود است که از طریق صدا و سیما منتشر شده و مردم میتوانند از کمترین مبالغ تا بالاتر کمک کنند.

 

 

 

در حال بروزرسانی ...

منبع: دانا

کلیدواژه: دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب س بسته معیشتی در بین نیازمندان رزمایش مواسات و کمک مومنانه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرحله دوم رزمایش کمک آغاز مرحله دوم رزمایش رزمایش کمک مومنانه پایان ماه مبارک رمضان تهیه و بین نیازمندان بین نیازمندان توزیع خانواده های نیازمند بسته های معیشتی مادر شهید مدافع حرم همدلی و کمک مومنانه هزار بسته معیشتی گفتگو با خبرنگار رزمایش کمک مؤمنانه فرمانده سپاه نینوا نیازمندان توزیع شد آسیب دیده از کرونا بسته معیشتی تهیه ماه مبارک رمضان میلاد کریم اهل بیت ستاد اجرایی فرمان توزیع نزدیک کمک به نیازمندان امام حسن مجتبی ع افراد آسیب دیده مقاومت بسیج بین نیازمندان مقام معظم رهبری هزار بسته غذایی کمک های مومنانه جهادگران بسیجی بنیاد مستضعفان رزمایش مؤمنانه مواسات و همدلی توزیع خواهد شد بین مردم توزیع قالب رزمایش آستان قدس رضوی کمک مؤمنانه افراد نیازمند سپاه پاسداران نیازمندان شهر رزمایش سراسری توزیع شده مرحله نخست تهیه بسته اردیبهشت ماه استان گلستان بیماری کرونا میلیون تومان توزیع می شود انجام می شود جمع آوری شده ته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • رنگین شدن سفره‌های مردم مراغه با گیاهان کوهی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان