Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:15:44 GMT

قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۱۲۵۴

قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه و اهدای جهیزیه به نیازمندان در ۲۷ شهر استان‌های آذربایجان غربی و کردستان با اشاره به اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم است، بیان کرد: در آذربایجان‌غربی این همکاری بسیار بالاست و این همکاری باید ادامه یابد تا ویروس کرونا کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون ۳۴ جلسه برای مهار کرونا انجام شد و خدا رو شکر این بیماری در استان به صورت خوب کنترل و از صعود آن جلوگیری به عمل آمد.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها، ارتش، نیروی انتظامی در ایجاد گیت های ضدعفونی کننده و سایر کمک مهار این بیماری تلاش فراوان کردند.

شهریاری با بیان اینکه معضل بیکاری کارگران و کاهش توانایی اقتصادی با همت مردم و دولت به حداقل رسید گفت: ۷۵ هزار میلیارد ریال اعتبار کمکی برای واحدهایی که کارگران خود را در ایام قرنطینه و اوج بیماری کرونا حفظ کرده باشند با سود ۱۲ درصد اهدا خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بعد از اجرای طرح‌های مقابله‌ای و مدیریت بیماری کرونا، اقدامات قابل توجهی در رابطه با کمک‌های مومنانه انجام شد و صدها هزار بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

شهریاری تاکید کرد: در مرحله اول، ١۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع و در حال حاضر مرحله دوم آغاز شده و این طرح در مرحله سوم نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

دومین مرحله رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و اهدای ۵٠ هزار بسته معیشتی و یک‌هزار و ۵٠٠ سری جهیزیه در ٢٧ شهر استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد.

کد خبر 4921161

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان مواسات بارش باران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت