Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در استان همدان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی( ع) و در راستای کمک های مومنانه ۴۲ هزار بسته معیشتی توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در ماه مهمانی خدا موجی از همدلی، همراهی و دستگیری مردم از نیازمندان و اقشاری که وضعیت اشتغال آن ها تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت در کشور ایجاد شد و در استان همدان نیز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی( ع) و در راستای کمک های مومنانه ۴۲ هزار بسته معیشتی توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

سرهنگ علی بقایی عنوان کرد:  این کمک ها در نقاطی از شهر اعم حوزه مقاومت شهید خادم پر در مسجد ولایت (اعتمادیه)، حوزه مقاومت بسیج شهید صوفی در مسجد امام حسین (ع) شهرک مدنی، مسجد شهرک مدرس، مسجد ولی عصر عج (منوچهری) و شرکت کنترل گاز اکباتان کمک های مومنانه توزیع می شود.

یک نهاوند همدل برای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

مصلای نهاوند امروز میعادگاه عاشقان و خیرینی است که در کنار سپاه و بسیج و امام‌جمعه شهرستان بیش از 1500 بسته غذایی را برای نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا آماده کرده‌اند.

 در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نهاوند توسط سپاه 1000 بسته مواد غذایی به ارزش 300 میلیون تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

این مرحله از رزمایش کمک مومنانه در نهاوند با همکاری گروه جهادی مسجد شهید آیت‌الله حیدری (مسجد جوانان)، حمایت امام‌جمعه و کمک‌های سپاه و بسیج ناحیه نهاوند انجام می‌شود.

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی  در رزن

 فرمانده سپاه ناحیه رزن  در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد :مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با کمک خیرین نیکوکار ،اقشار مختلف مردم و معتمدین ۲۶۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در رزن،درگزین و سردرود میان آسیب دیدگان از  شرایط بیماری کرونا توزیع شد.

سرهنگ داود مهدوی گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی همزمان با میلاد کریم اهل بیت در شهرستان های رزن و درگزین برگزار شد.

توزیع  بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به برگزاری دومین مرحله از رزمایش خدمت، هم‌زمان با نیمه ماه رمضان و میلاد امام حسن (ع) اشاره کرد و گفت: برای دومین مرحله نیز بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی آماده‌سازی شده است.

سرهنگ سیدجوادحسینی تأکید کرد: بیش از ۶ هزار خانوار نیازمند و آسیب‌دیده در شهرستان شناسایی‌شده که کمک‌های مؤمنانه مردم و بسیجیان ملایری در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

توزیع ۲۶۵۰ معیشتی بین نیازمندان تویسرکانی

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از توزیع ۲ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان در دومین مرحله از رزمایش مواسات خبر داد.

سرهنگ مرتضی سیاهوشی عنوان کرد: هزینه های این بسته های حمایتی از محل کمک های مردمی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تأمین و در اختیار محرومان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا قرار می گیرد.

توزیع ۱۷۰۰ بسته معیشتی در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه تاکنون رزمایش کمک مؤمنانه در اسدآباد برگزار شده است، اظهار کرد: در مرحله اول دو هزار بسته غذایی بین اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا توزیع شده است.

سرهنگ امیدعلی الیاسی افزود: در مرحله دوم این رزمایش نیز، هزار و ۷۰۰ بسته غذایی توزیع خواهد شد که البته ۷۰۰ بسته در یک مرحله توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه فرمانده سپاه ناحیه ۲۰۰۰ بسته معیشتی بسته معیشتی توزیع می شود بسته غذایی هزار بسته مرحله دوم امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران