Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهدای ۵٠ هزار بسته معیشتی و یک‌هزار سری جهیزیه در قالب مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم‌نیوز، مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور فرماندهان ارشد نظامی در منطقه و مسئولان استانی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در سخنانی گفت: همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) شاهد اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان غربی هستیم و در این راستا یک هزار و 500 سری جهیزیه تقدیم زوج های تازه ازدواج کرده محروم آذربایجان غربی می شود و شاهد توزیع 50هزار بسته معیشتی که از طریق سازمان بسیج مستضعفین و قرارگاه حمزه و سپاه شهداء تهیه شده اند خواهیم بود.

وی افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، 200 هزار بسته اقلام معیشتی در میان خانواده هایی که بواسطه شیوع کرونا دچار زیق معیشتی شده بودند توزیع شد و ان شاالله در دهه سوم ماه مبارک رمضان شاهد مرحله سوم این رزمایش خواهیم بود.

سردار شهسواری تصریح کرد: من دست همه مردم غیور این استان را که مردانه پشت سر ولی فقیه هستند و خواهند بود و شبانه روز مدافعین مرزهای سرزمین عشق و دلداگی و ولایت هستند را می بوسم و مقام ارزشمند این مردم را تکریم می کنم.

در ادامه، استاندار آذربایجان‌غربی هم بیان داشت: تا کنون در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب و در قالب رزمایش کمک مومنانه، 300هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی توزیع شده یا آماده توزیع است.

محمدمهدی شهریاری افزود: کار بزرگی در این استان انجام شده که امیدوارم بتواند بخشی از مشکلات خانواده هایی که بواسطه شیوع کرونا دچار مشکل شده اند را جبران بکند.

وی افزود افزود: اعتبارات برای تهیه 150هزار بسته معیشتی دیگر تامین شده که ان شاالله در آینده نزدیک شاهد تهیه و توزیع آن ها خواهیم بود، مشمل بیکاری کارگران و کاهش توانایی اقتصادی با همت مردم و مسئولین به حداقل رسیده و در راستای حمایت بیشتر از کارگران و واحدهای تولیدی، ۷۵ هزار میلیارد ریال اعتبار کمکی برای واحدهایی که کارگران خود را در ایام قرنطینه و اوج بیماری کرونا حفظ کرده باشند با سود ۱۲ درصد اهدا خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این برنامه، گفت: مردم و مسئولین آذربایجان غربی با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب، در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه کار بزرگی را انجام دادند و ان شاالله که شاهد تداوم این حرکت باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، تاکید کرد: اگر همانطور که امام سجاد (ع) در یکی از ادعیه فرموده اند، تنها زبان ما روزه نباشد بلکه تمام اعضا و جوارح ما روزه باشند و به جای معصیت الهی کارهایی را انجام بدهند که مورد رضایت خداوند تبارک و تعالی است و فکر می کنم اگر این دعا را رعایت کنیم، ان شاالله روزه ما قبول خواهد بود و رمضان ما رمضانی خواهد بود که خدای تبارک و تعالی خواهد پسندید.

در ادامه این برنامه، جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب اظهار کرد: امروز یک هزار و 500 سری جهیزیه که به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده به نوعروسان تقدیم می شود که از این تعداد ۵۰۰ سری آن متعلق به استان کردستان و مابقی متعلق به آذربایجان غربی است که در مجموع ۲۷ شهرستان از این اقدام خیرخواهانه مومنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره مند می شوند..

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲۵۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان شامل روغن، کیسه برنج، خرما، چای و سایر اقلام خوراکی طی دو مرحله تقدیم مردم محروم استان گردیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه آذربایجان غربی مرحله دوم رزمایش هزار بسته معیشتی سری جهیزیه ان شاالله یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان