Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مرتضی کشکولی گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۳۵ هزار بسته معیشتی مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام(ع) و کمک مردمی بسیج و سپاه در سطح استان توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که در پادگان امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: مفتخریم که در ماه مبارک رمضان یک اقدام مردمی و یک رزمایش کمک مومنانه بی نظیر در استان لرستان رخ داده است که این صحنه ها به عنوان یک خاطره ماندگار در استان ثبت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه خوشحالیم که هر چه داریم از مردم مومن و انقلابی است و امروزه این جشن مواسات و نوع دوستی و کمک به همنوعان می باشد، گفت: ما از شروع مشکلات ویروس کرونا که برای کسب و کار، دستفروشان، کارگران و قشر متوسط به پایین که آسیب دیده اند اتفاق افتاد، بسیج مستضعفین سپاه در سراسر استان در همان روزهای ابتدایی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی نقدی و غیر نقدی تا قبل از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه بالغ بر ۳۱ هزار بسته معیشتی را تهیه و توزیع کرده اند.

وی اظهار داشت: با شروع رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان که سپاه متولی آن است در اولین اقدام ایجاد بانک اطلاعاتی را برای شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا تشکیل دادیم، که برای شناسایی افرادی که تحت هیچ ارگانی نیستند توسط پایگاه های مقاومت بسیج محله به محله و خانه به خانه این شناسایی صورت گرفت و برای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه آمار ثبت شده حدود ۲۵ هزار نفر اعلام شد که با کمک بنیاد مستضعفان توانستیم حدود ۲۰ هزار بسته معیشتی را بین خانواده ها در سطح استان توزیع کنیم.


سردار کشکولی تصریح کرد: امروز در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۳۵ هزار بسته معیشتی که ۲۵ هزار بسته مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام(ع) و ۱۰ هزار کمک مردمی توسط بسیج و سپاه جمع آوری شده و در سطح استان توزیع خواهد شد.


وی یادآور شد:  کمک های نقدی و غیر نقدی که سپاه بعد از نیمه شعبان از مردم شریف و انقلابی استان جمع آوری کرده مبلغی حدود ۴ میلیارد تومان می باشد که یک میلیارد تومان آن نقدی و ۳ میلیارد تومان آن غیر نقدی می باشد که با ۳۱ هزار بسته معیشتی که قبل از رزمایش کمک مومنانه جمع‌آوری شده بود، امروزه حدود ۸۶ هزار بسته معیشتی که ۵۱ هزار بسته معیشتی آن در سطح استان توزیع شده و ۳۵ هزار بسته معیشتی آن هم توزیع می شود.


فرمانده سپاه لرستان گفت: البته بانک اطلاعاتی برای شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا همچنان فعال می باشد و افرادی که جا مانده اند باید به پایگاههای بسیج محله مراجعه و برای مرحله سوم ثبت نام کنند.


سردار کشکولی بیان کرد: امروز همزمان با رزمایش کمک مومنانه ۸۳ پک جهیزیه که شامل ۱۱ قلم لوازم خانگی که جمعاً ۹۳۱ قلم کالا می باشد بین عروس و دامادها در سطح استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۳۵ هزار بسته معیشتی سطح استان توزیع جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان