Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:26:03 GMT

سپاه حمزه سیدالشهداء برای ایجاد امنیت پایدار تلاش می کند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۱۵۴۰

سپاه حمزه سیدالشهداء برای ایجاد امنیت پایدار تلاش می کند

ایسنا/آذربایجان غربی جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدای شمالغرب کشور گفت: ۱۵۰۰سری جهیزیه به نوعروسان استان های آذربایجان غربی و کردستان اهدا می شود.

سردارسرتیپ دوم مجید ارجمندی فر عصر امروز ۲۰ اردیبهشت در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش  سراسری کمک مومنانه که در حسینه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، افزود: قرارگاه حمزه سیدالشهدا در راستای ماموریت خود باهمکاری سپاه ۱۵۰۰سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان های آذربایجان غربی و کردستان اهدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این تعداد جهیزیه در ۲۷شهرستان توزیع می شود، خاطرنشان کرد: ۵۰۰سری از این جهیزیه ها در کردستان و مابقی در آذربایجان غربی توزیع می شود. 

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدای شمالغرب کشور با اشاره به اینکه سپاه در هر زمان مطیع امر رهبر بوده و هر زمان ایشان دستور دهند، لبیک گویان آماده ایم، اظهار کرد: در راستای لبیک به امر رهبری در مرحله اول کمک های مومنانه در آذربایجان غربی ۲۰۰هزار بسته معیشتی و در سری دوم آن نیز ۵۰هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان  باحفظ کرامت انسانی توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه حمزه سید الشهدا تمام تلاش خود را بکار گرفته تا امنیت پایدار را در شمال غرب کشور به ویژه آذربایجان غربی و کردستان ایجاد کند، تصریح کرد: سپاه در کنار کارهای امنیتی کارهای اجتماعی و جهادی نیز انجام می دهد که اهدای جهیزیه و توزیع بسته های معیشتی نمونه ای از این اقدامات است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه شعار سپاه "از مردم برای مردم" است، یاد آورشد: سپاه در این ایام با ساخت مسکن با همکاری ومشارکت بهزیستی کمیته امداد امام راحل همواره در حال خدمت به مردم نیازمند است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهیزیه نوعروسان بسته معیشتی آذربایجان غربی قرارگاه حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این بسته ۶۰ ثانیه‌ای چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی مرور می‌شود.

 

مرحله اول بزرگترین رقابت علمی کشور از امروز همزمان با سراسر کشوربا حضور داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

52 هزار داوطلب  پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت در ۵ گروه آزمایشی در آذربایجان غربی با هم رقابت می‌کنند.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور در منزل طلبه جهادگر مرحوم حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو درگذشت این طلبه جهادگر را تسلیت گفت.

مرحوم حاجی حسینلو طلبه جهادگر و فرزند سردار شهید علی حاجی حسینلو هفته گذشته براثر سانحه تصادف دعوت حق را لبیک گفت.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در نشست خبری گفت: در گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه سه هزار برنامه فرهنگی و ترویجی اجرا خواهد شد.

 

 به گفته حبیب زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی، شمار داروخانه های خوی به 58 واحد افزایش یافت.

 

هوای استان پایدار و در برخی ساعات با وزش باد و رگبار پراکنده باران همراه خواهد بود.

 

 امروز پنج شنبه   6  اردیبهشت ، برابر با 16 شوال    و  25  آوریل

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است