Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@08:16:07 GMT

اهواز| رزمایش مؤمنامه در خوزستان به ایستگاه سوم رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۱۹۲۹

اهواز| رزمایش مؤمنامه در خوزستان به ایستگاه سوم رسید

مرحله سوم توزیع اقلام معیشتی "رزمایش مواسات و کمک مومنانه" قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خوزستان با حضور مسئولان استانی در مهدیه اهواز آغاز شد. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عصر امروز مرحله سوم توزیع اقلام معیشتی "رزمایش مواسات و کمک مومنانه" قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خوزستان با حضور مسئولان استانی در مهدیه اهواز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن هماهنگی با خیرین، موسسات خیریه نیازمندان ساکن در مناطق محروم که زیرپوشش هیچ ارگانی نیستند را شناسایی و بسته حمایتی را از طریق گروه های جهادی بین آنها توزیع می‌کند.

در ابتدای این رزمایش حجت‌الاسلام موسوی‌فرد امام‌جمعه اهواز اظهار داشت: پس از سخنرانی امام‌خامنه‌ای در نیمه شعبان دستور رزمایش مواسات صادر کردند، همه نهادهای انقلابی و مردم خیر برای کمک به مردم آسیب‌دیده از کرونا پای کار آمدند. قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با هدف کمک به مردم نیازمند در استان تشکیل شد.

وی افزود: امروز مرحله سوم رزمایش از سوی قرارگاه در قالب بسته‌های غذایی آغاز و این بسته‌ها در کل استان توزیع می‌شود. مطابق برنامه‌ریزی‌ها مقرر است این قرارگاه 250 هزار بسته غذایی توزیع کند و در این مرحله نیز 50 هزار بسته توزیع شد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تاکید کرد: این رزمایش به شکل دقیق و شهرستانی در حال اجرا است و سعی شده از موازی‌کاری پرهیز شود. نیازمندان براساس کدملی و دقیق شناسایی شدند تا به همه نیازمندان این بسته‌ها ارسال شود.

وی ادامه داد: رزمایش مواسات به توزیع بسته‌های غذایی محدود نیست و فعالان مساجد بسیاری از صنوف و کسبه و افرادی را که در پرداخت اجاره‌بها مشکل دارند شناسایی کردند و ذیل این رزمایش به این افراد نیز کمک‌رسانی می‌شود. افرادی که اقساط عقب افتاده بانکی دارند و دچاری بیماری خاص هستند نیز در رزمایش مورد حمایت قرار می‌گیرند.

امام‌جمعه کرمان: رزمایش مواسات جلوه‌های ناب تفکر بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب را نشان دادمرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری به‌روایت تصویرمرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در استان هرمزگان آغاز شد سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان نیز در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: در این رزمایش افراد و خیرین وارد کارزار شدند و امروز سومین مرحله رزمایش مومنانه با محوریت نماینده ولی‌فقیه در خوزستان آغاز شد. وی ادامه داد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با کمک مردم و حمایت دستگاه‌های دولتی در نظر دارد به شکل هفتگی و تا پایان ماه رمضان این توزیع بسته‌های غذایی را ادامه دهد. به گزارش تسنیم به‌همت قرارگاه امام حسن‌(ع) خرمشهر صبح امروز 3 ‌هزار بسته غذایی شامل برنج، روغن، شکر، رب‌گوجه فرنگی و ماکارونی در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در قالب رزمایش مومنانه بین نیازمندان و مستمندان آسیب دیده از بیماری کرونا در خرمشهر توزیع شد.

انتهای پیام/ 331/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه امام حسن مجتبی ع رزمایش مواسات آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز جمعه ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

وی به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریباً ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالا رفتن زمان ماند آب در این مناطق شده که در کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: سقوط ترانس، شکستگی پایه‌ها و همچنین واژگونی درختان به دلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

کد خبر 6096006

دیگر خبرها

  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • برخورد یک واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند