Web Analytics Made Easy - Statcounter

در کلیپ تازه منتشرشده از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه، تصاویری از تجهیز جنگنده‌های سوخو-۲۲ هوافضای سپاه به موشک جدید هوا به زمین منتشر شده است.

به گزارش ایمنا، در کلیپ تازه منتشر شده به مناسبت سالروز بازدید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۳، تصاویری از تجهیز جنگنده‌های سوخوی -۲۲ این نیرو به یک موشک هوا به زمین جدید منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون اطلاعات بیشتری در خصوص این موشک منتشر نشده است؛ اما به نظر می‌رسد گونه هواپایه و توسعه یافته‌ای از راکت هدایت‌شونده فجر -۴ باشد. راکت فجر -۴ از جمله راکت‌های کالیبر ۳۳۳ میلیمتری است که پیشتر در گونه‌های هدایت شونده با افزودن بالک‌های هدایتی در دو مدل فجر -۴ و فجر ۴CL توسعه یافته است.

منبع: فارس کد خبر 422937

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حمله موشکی برنامه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هوافضای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های المجاهدین فلسطین اعلام کرد که شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه را در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه راکت‌باران کرده است.

این خبر در حالی است که رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود مناطقی را در شمال غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

محله الزیتون در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر قرار گرفت.

بیت لاهیا در شمال نوار غزه هم از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در امان نماند. این بمباران چند روز پس از آن صورت می گیرد که ارتش اشغالگر به ساکنان ۴ محله در بیت لاهیا دستور خروج داد تا زمنیه برای انجام عملیات نظامی در این منطقه فراهم شود.

رژیم صهیونیستی همچنین چند شهرک مسکونی را در منطقه المغراقه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را با خاک یکسان کرد.

کد خبر 6089208

دیگر خبرها

  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند