Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:06:29 GMT

تهران| محموله میلیاردی گوشی‌های قاچاق در فیروزکوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۲۳۸۲

تهران| محموله میلیاردی گوشی‌های قاچاق در فیروزکوه کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف محموله تلفن همراه قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان فیروزکوه خبر داد. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پیشوا، سردار کیومرث عزیزی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف محموله قاچاق تلفن همراه در شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه ارجمند فیروزکوه در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر جابجایی کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور فیروزکوه به بخش ارجمند موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران با استفاده از شگردهای پلیسی، خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت با رعایت اصول انتظامی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه با اشاره به کشف مقادیر زیادی گوشی دستگاه تلفن همراه بیان کرد: پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، 215 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق جاسازی شده کشف کرد که برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر 40 میلیاردریال برآورد شده است.

زاهدان| 327 هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور کشف و ضبط شدمحموله میلیاردی "پودر پنیر" قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شدکشف 7 هزار فشنگ سلاح کلاشنیکف از قاچاقچیان در خرمشهر

سردار عزیزی در ادامه با اشاره به دستگیری‌ها در این زمینه افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده اولیه به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی در پایان تشدید مبارزه با قاچاق کالا را در راستای جهش تولید مهّم دانست و خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید و این مهّم در تحقق شعار سال جهش تولید بسیار کارگشا است.

انتهای پیام/220/ ز

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت

بررسی بازار موبایل نشان می دهد برخی از اقلام موبایل های دکمه ای موجود در بازار، نسبت به قیمت تمام شده با احتساب سود واردکننده و عوارض گمرکی، اختلاف قیمت قابل توجهی دارند. - اخبار اقتصادی -

مهدی عبقری، دبیر سابق انجمن موبایل در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ضمن اشاره به اهمیت تولید با کیفیت تلفن های همراه در داخل کشور گفت: در سال گذشته انجمن تولیدکنندگان تلفن همراه عنوان کرد که ظرفیت تامین 3 میلیون گوشی تلفن همراه را دارد و این تقاضا را مطرح کرد که واردات این دسته از تلفن های همراه ملغی شود.

عبقری ادامه داد: در نهایت نظر وزارت صمت بر این شد که برای حمایت از تولید داخل واردات به طور کامل ممنوع نشود اما محدودیت هایی ایجاد شود. البته با توجه به صحبت های اخیر وزیر صمت منتظر نظر نهایی این وزارت خانه و همچنین قوه قضاییه در خصوص اصالت گوشی های تولید شده در کشور با برند خارجی هستیم.

وی افزود: نکته ای که وجود دارد این است که برخی از شرکت هایی که در لیست رسمی خودشان یک گوشی از برند نوکیا را به قیمت 950 هزار تومان قیمت گذاشتند (که در بازار قیمت این گوشی به 1 میلیون و 300 هزار تومان هم می رسد) قیمت بسیار پایین تری باید عرضه کنند.

عبقری گفت: لازم به ذکر است، قیمت مدل اصلی این مدل تلفن همراه در بازار امارات 45 درهم است و مدل های کپی آن حدود 15 درهم قیمت دارد. بنابراین با نرخ درهم 11 هزار 200 تومانی در مرکز مبادله، احتساب عوارض گمرکی، و 18 درصد سود واردکننده این محصول، نهایت قیمت آن باید حدود 600 هزار تومان باشد.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون در فاکتورهای رسمی این گوشی 950 هزار تومان و در بازار حدود 1 میلیون و 200 تا 300 هزار تومان به دست مشتری می رسد. البته این فروض برای زمانی است که از اصالت کالا اطمینان داشته باشیم چرا که همانطور که اشاره شد های کپی این محصول در بازار امارات 15 درهم است.

عبقری گفت: نکته ی دیگری که وجود دارد این است که قیمت این کالا در سامانه ارزش گذاری گمرک 60 درهم است در حالی که هم اکنون در بازار دوبی نهایت قیمت این محصول 45 درهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • همراه پرخرج
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد