Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع دولتی در ایتالیا گزارش دادند که شمار مرگ‌ومیر روزانه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور بار دیگر به کمتر از ۲۰۰ نفر در روز رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز شنبه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 194 نفر دیگر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور جان باخته‌اند که این رقم کمترین میزان مرگ‌ومیر روزانه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا طی یک هفته اخیر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته برای اولین بار از اواسط ماه مارس (اواخر اسفندماه) میزان مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا به کمتر از 200 نفر رسید، اما این وضعیت تنها دو روز دوام آورد و پس از آن حتی در روز چهارشنبه گذشته حدود 370 مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در ایتالیا گزارش شد.

ایتالیا از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا رتبه دوم را در قاره اروپا و رتبه سوم را در جهان به خود اختصاص داده است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را بالغ بر 218 هزار نفر اعلام کرد است. بر اساس گزارش روزانه این نهاد دولتی، طی 24 ساعت گذشته 1083 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0033Ix

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایتالیا ابتلا به ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا در ایتالیا بر اثر ابتلا مرگ ومیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۱.۱
بروجن: ۱.۲
لردگان: ۰.۶
کوهرنگ: ۷.۵
اردل: ۰.۳
بن :۰.۷
فارسان: ۱.۳
سامان: ۰.۵
شلمزار: ۰.۸
فرخ شهر: ۱.۳
مال خلیفه: ۲.۱
سورشجان: ۰.۸
بلداجی: ۰.۹
ایلبگی: ۰.۳
دوآب صمصامی: ۲.۷
بازفت: ۳
لیرابی: ۱.۵

کد خبر 749541

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • قصه فراق از تحصیل
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد