Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدلقمان حسینی» روز شنبه به مناسبت هفته هلال احمر در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: برای شناسایی موارد مشکوک و مبتلا به کرونا در مبادی ورودی شهر، ۲۵ هزار نفر  غربالگری و تب سنجی شدند.

وی اظهار داشت: تولید محتوای آموزشی، غربالگری تلفنی ۶ هزار نفر از شهروندان با مشارکت دانشکده علوم پزشکی، اهدای ۵۰۰ بسته تغذیه با هدف حمایت روحی و روانی کادر درمانی بیمارستان‌های ساوه  از دیگر فعالیت‌های دوران شیوع کرونا در شهرستان ساوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی همچنین از برگزاری انتخابات مجمع هلال‌ احمر شهرستان ساوه در روز بیست و سوم خرداد خبر داد.
به گفته رئیس جمعیت هلال احمر ساوه پنجمین دوره انتخابات مجامع این جمعیت در روز در جمعه ۲۳ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: همه اعضاء و داوطلبانی که واجد شرایط شرکت در انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر دارای حق رأی و انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان این جمعیت هستند و در نهایت مجمع استانی  متشکل از اعضای شوراهای اجرایی شهرستان‌های تابعه با رعایت سهمیه‌بندی و مطابق ماده ۴۳ آیین نامه برگزاری انتخابات تشکیل خواهد شد.
به گفته حسینی در این انتخابات یک هزار و ۳۰۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر ساوه و غرق آباد مورد تایید ستاد مرکزی کشور قرار گرفته اند.  
رئیس جمعیت هلال احمر ساوه در خصوص برنامه های امسال این جمعیت، اظهار کرد: ساماندهی و ارتقای سطح آموزش داوطلبان اصلیترین فعالیت در دستور کار امسال است.
رئیس جمعیت هلال احمر افزود: مساجد نیز در ارتقای سطح آموزش مردم و افزایش مشارکت عمومی نقش مهمی دارند و جمعیت هلال احمر ساوه نیز آماده راه‌اندازی خانه هلال در مساجد و سازماندهی فعالیت‌های مسجدمحور است.
حسینی گفت: هلال احمر ساوه در سال گذشته میزبان ۱۰ دوره کشوری ایثار و نجاتگری با حضور ۵۰۰ نفر از امدادگران و داوطلبان سراسر کشور بود.
شهرستان ساوه با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت پس از اراک بزرگترین کانون جمعیتی استان مرکزی محسوب می شود.
 

برچسب‌ها ساوه ویروس کرونا سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ویروس کرونا سازمان امداد و نجات هلال احمر ساوه ویروس کرونا سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین