Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان شامگاه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پیکر دومین مغروق رودخانه سپیدرود رشت در حوالی رشت آباد شهرستان رشت توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر رشت و آستانه اشرفیه پیدا شدند.

مهدی ولی پور افزود: با اعلام خبر غرق شدن پدر و پسری در غروب پانزدهم اردیبهشت ماه جاری ساکن سنگر در رودخانه سپیدرود رشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر گیلان،  بلافاصله ٢ تیم عملیاتی امداد و نجات این جمعیت شامل تیم های واکنش سریع و سیلاب به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: پس از عملیات جستجو در چند روز نجاتگران هلال احمر پیکر پسر را صبح امروز "شنبه" در رودخانه سپیدرود در حوالی پل ورودی شهرستان آستانه اشرفیه و پیکر پدر را نیز غروب امروز حوالی رشت آباد پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: تلفن ١١٢ "ندای امداد" به صورت شبانه روز ، آماده دریافت گزارش های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

برچسب‌ها رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی ظهر شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قائنات اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

کاوسی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

کد خبر 6096339

دیگر خبرها

  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت